گوشی موبایل

رویت شدن گوشی پوکو C61 در گوگل پلی کنسول

POCO در حال کار بر روی گوشی هوشمند سری C است. این احتمالاً جانشین پوکو C51 بوده که در آوریل سال گذشته عرضه شد. POCO C61 هفته گذشته در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده Play مشاهده شد.

اکنون این گوشی هوشمند در لیست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. طراحی جلو دستگاه و همچنین مشخصات کلیدی آن را آشکار می‌کند.

پوکو C61 با شماره مدل 2312BPC51H فهرست شده است. رندر در گواهی، گوشی هوشمند را با حفره دوربین وسط نمایشگر قرار داده و حاشیه نمایشگر بسیار باریک است. وضوح نمایشگر هم 720 در 1650 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی هم به 320 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

در مورد سخت افزار، لیست کنسول Google Play نشان می‌دهد که C61 دارای یک چیپ با کد مدیاتک MT6765X است. این شامل چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز می‌شود. این نشان می‌دهد که چیپست Helio G36 بوده و گوشی دارای رم 4 گیگابایتی است و از سیستم عامل اندروید 14 بهره می‌برد.

رویت شدن گوشی پوکو C61 در گوگل پلی کنسول

باقی جزئیات POCO C61 فاش نشده است. این دستگاه پیشتر گواهی‌های بلوتوث SIG و BIS را دریافت کرد. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند می‌تواند یک Redmi A3 تغییر یافته باشد که ماه گذشته در هند عرضه شد. همچنین از همان پردازنده C61 آینده استفاده می‌شود. با این حال، ممکن است تفاوت‌های جزئی وجود داشته باشد. تلفن‌های سری C پوکو اغلب نسخه‌های تغییر نام تجاری گوشی‌های Redmi هستند.

پوکو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های سری C خود را معرفی می‌کند. مدل‌هایی که در نوع خود قابل توجه بوده و ویژگی‌های برجسته ارائه می‌دهند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

مشخص نیست دقیقا چگونه گوشی توسط این برند رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا