گوشی موبایل

گوشی Galaxy Z Fold 6 اقتصادی همزمان با آیفون 16 عرضه می شود

شایعه شده است که سامسونگ در حال گسترش طیف تلفن‌های هوشمند تاشو خود با یک مدل مقرون به صرفه‌تر است. گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای The Elec اکنون نشان می‌دهد که سامسونگ در نظر دارد این مدب تاشو سطح پایه را جایگزینی قانع کننده برای سری آیفون 16 اپل کند.

این گزارش ابتدا برنامه‌های سامسونگ را برای مدل‌های معمولی Z Fold 6 و Z Flip 6 روشن می‌کند. به گفته The Elec، سامسونگ برنامه تولید قطعات نسل بعدی گوشی‌های تاشو را سرعت بخشیده است. در نتیجه، انتظار می‌رود تولید انبوه قطعات گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 از اوایل اردیبهشت آغاز شود.

این بازه زمانی چند هفته جلوتر از مدل‌های سال گذشته است، بنابراین گفته می‌شود Z Fold 6 و Z Flip 6 استاندارد در ماه جولای عرضه می‌شوند. برای مقایسه، سری Galaxy Z5 تاشو در آگوست سال گذشته عرضه شد. از سوی دیگر، Galaxy Z Fold 6 مقرون به صرفه ممکن است تا ماه‌ها پس از Fold 6 و Flip 6 معمولی وارد بازار نشود.

گوشی Galaxy Z Fold 6 اقتصادی همزمان با آیفون 16 عرضه می شود

شایعه شده که سامسونگ ممکن بوده آن را در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه کند که احتمالاً همزمان با عرضه آیفون 16 اپل خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد، این استراتژی عرضه سرسام آور با هدف رقابت با عرضه آیفون 16 اپل است.

در حالی که جزئیات زیادی در مورد Z Fold مقرون به صرفه نداریم، انتظار می‌رود که برخی مصالحه‌های طراحی را برای کاهش هزینه انجام دهد. به عنوان مثال، شایعه شده که از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی نخواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش Elec همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ انتظار حمل و نقل بالایی را برای Galaxy Z Fold 6 ارزان‌تر ندارد. تخمین زده می‌شود که حدود 200000 تا 300000 دستگاه باشد، اما در مقایسه با iPhone 16 همچنان می‌تواند بر تصمیم‌گیری‌های مصرف‌کننده تأثیر بگذارد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چگونه گوشی تاشویی را تدارک دیده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا