گوشی موبایل

اولین گوشی اسنپدراگون 7 نسل 1 سامسونگ در راه است

سامسونگ به تازگی گلکسی A55 را در چندین بازار عرضه کرده است. مانند نسل‌های قبلی خود، به‌زودی برادر ناتنی‌هایی از سری گلکسی F و گلکسی M به این گوشی خواهند پیوست.

این دستگاه‌های آینده رسماً گلکسی F55 و Galaxy M55 نام دارند. اخیراً در مورد گوشی‌های سری F زیاد شنیدیم از سوی دیگر، گوشی هوشمند سری M تنها پس از ژانویه در چرخه اخبار قرار گرفت. گلکسی M55 آینده با شماره مدل SM-M556B اکنون یک صفحه پشتیبانی در وب سایت رسمی سامسونگ دارد. این صفحه را می‌توان در سه وب سایت منطقه‌ای شرکت، یعنی هند، آمریکای لاتین و لوانت یافت.

در حال حاضر مشخص نیست این محصول ابتدا در کدام یک از این بازارها رونمایی می‌شود. با این حال، به نظر رسیده هند یک رقیب قدرتمند باشد زیرا یک تأثیرگذار فناوری شناخته شده از این کشور تصویری زنده از این گوشی به اشتراک گذاشته است. این تصویر گلکسی M55 را در رنگ‌های آبی و مشکی به نمایش می‌گذارد.  دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه متمایز سامسونگ با تراز عمودی است.

اولین گوشی اسنپدراگون 7 نسل 1 سامسونگ در راه است

پنل عقب کمی در امتداد لبه‌ها خمیده است و به نظر می‌رسد درست مانند قاب از پلاستیک ساخته شده است. در نهایت، این گوشی فاقد طراحی جزیره کلیدی جدیدی بوده که در جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A یافت می‌شود. طبق گفته Geekbech، این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 بهره می‌برد و اولین گوشی سامسونگ است که از این چیپست استفاده می‌کند. به لطف FCC، ما همچنین می‌دانیم که این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد گلکسی M55 بدانیم. پیش بینی شده سامسونگ بزودی این مدل را با باتری 6000 میلی آمپرساعتی در هند معرفی کرده و در برخی بازارها عرضه دارد. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و شایان ذکر بوده این مدل برادر ناتنی A55 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا