گوشی موبایل

اولین تصاویر واقعی گلکسی M55 منتشر شد

انتظار داریم سامسونگ به‌زودی گوشی هوشمند گلکسی M55 5G را معرفی کند. این دستگاه موفق به کسب چندین گواهی شده است که نشان دهنده عرضه زودهنگام آن را دارد. اخیراً در یک تصویر زنده فاش شده که گوشی را از یک زاویه کناری نشان می‌دهد، رویت شده است. اکنون گلکسی M55 5G در یک رندر به بیرون درز پیدا کرد.

طبق رندر فاش شده، سامسونگ گلکسی M55 5G همان طراحی گلکسی M54 سال گذشته را خواهد داشت. یک صفحه نمایش حفره‌دار در وسط و حاشیه کم صفحه نمایش. پنل عقب دارای سه سنسور دوربین بیرون زده به صورت عمودی است. دکمه‌های پاور و  تنظیم صدا در لبه سمت راست قرار دارند.

این گوشی در رنگ‌های آبی روشن و مشکی دیده می‌شود که مورد دوم بیشتر شبیه آبی تیره است. جدا از این، رندر فاش شده هیچ جزئیاتی در مورد گلکسی M55 5G فاش نمی‌کند.

طبق تصاویر زنده به اشتراک گذاشته شده توسط خبرساز صنعت Mukul Sharma، گلکسی M55 5G دارای قاب تخت است. گفته می‌شود این گوشی باریک‌ترین عضو سری M این برند تا به امروز خواهد بود. علاوه بر این، او فاش می‌کند که دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 و رم 12 گیگابایتی خواهد بود. لیست Geekbench و کنسول Google Play این گوشی 8 گیگابایت رم را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانیم انتظار چنین پیکربندی را داشت.

اولین تصاویر واقعی گلکسی M55 منتشر شد

انتظار می‌رود در باقی جزئیات سامسونگ گلکسی M55 5G شامل صفحه نمایش FHD+، سیستم عامل اندروید 14 و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی باشد. جزئیات کافی نیست و باید منتظر ماند تا شرکت کره‌ای این گوشی مورد انتظار را معرفی کرده و عرضه دارد.

هر سال برند مطرح کره‌ای سعی داشته محصولی را ارائه دهد که دارای باتری پرظرفیت بوده و مشخصات کلیدی ارزنده دارد. به هر حال باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند و نباید به شایعات پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا