گوشی موبایل

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی پوکو C61

پوکو ورود گوشی هوشمند سری C خود را تایید کرد. دستگاه مورد نظر پوکو C61 است. قرار بوده هفته آینده در هند رونمایی شود. محصول آینده به عنوان جانشین C51 سال گذشته عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، Flipkart یک میکروسایت از گوشی قرار داده که در دسترس بودن آن روی پلتفرم تجارت الکترونیک را تایید می‎‌کند. تایید شده که POCO C61 در تاریخ 26 مارس، سه‌شنبه ساعت 12 بعد از ظهر IST در هند معرفی می‌شود. میکروسایت Flipkart همچنین جزئیات کلیدی دستگاه آینده را فاش کرد.

از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین دوار در عقب است که یک دوربین اصلی و یک لنز ثانویه را در خود جای داد. در مورد مشخصات، صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز هم خواهد داشت. این یک ارتقاء در مقایسه با 60 هرتز در C51 است.

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی پوکو C61

همانطور که در میکروسایت آمده، تایید شده که POCO C61 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و تا 6 گیگ رم اصلی و 6 گیگ رم مجازی را دربرمی‌گیرد. البته جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفت.

اخیراً فاش شده که POCO C61 از پردازنده Helio G36 بهره می‌گیرد. سیستم دوربین دوگانه از سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 0.8 مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شد. شایعه شده که گوشی هوشمند آینده در پیکربندی‌های 4 گیگ رم+ 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، اینها 7499 روپیه و 8499 روپیه قیمت دارند. این مدل در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز ارائه می‌شود.

هفته آینده باید جزئیات بیشتری در مورد POCO C61 بدانیم. پوکو زیربرند شیائومی بوده که همیشه سعی داشته محصولات خوش قیمت و جذابی عرضه دارد. گوشی‌های این برند ابتدا در هند معرفی و عرضه می‌شوند و به نوعی نسخه جهانی برخی گوشی‌های ردمی یا شیائومی برای بازار جهانی هستند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شیائومی چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا