گوشی موبایل

شیائومی 14 سیوی در راه است

همین 2 روز قبل شیائومی رسماً CIVI 4 Pro را معرفی کرد و شایعاتی مبنی بر فروش این مدل در بازارهای جهانی منتشر شد. اما GSMChina تایید کرده است که این شایعات صحت ندارند. CIVI 4 Pro در چین و هند عرضه خواهد شد. زمانی که یک سازنده گوشی هوشمند دستگاه‌های خود را راه‌اندازی می‌کند، بسته به بازار نام آن را تغییر می‌دهد.

CIVI 4 Pro جدید با نامی متفاوت در هند معرفی خواهد شد. در واقع، این یک CIVI 4 Pro است که تغییر نام داشته و بسیاری از ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند. ما تفاوت‌های دقیق بین شیائومی 14 Civi و CIVI 4 Pro را نمی‌دانیم، اما اکثر ویژگی‌ها باید یکسان باشند. ما در تیم Gizmochina اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که مدل جدید با نام Xiaomi 14 Civi عرضه خواهد شد.

سری CIVI شیائومی با طراحی شیک خود متمایز است. آنها همچنین دارای سنسورهای دوربین با کیفیت هستند. سازنده چینی با CIVI 4 Pro که به تازگی معرفی شده، همه را شگفت زده می‌کند. زیرا این گوشی هوشمند برخی از ویژگی‌های جهانی را ارائه می‌دهد. اولین مورد از اینها، کوالکام Snapdragon 8S Gen 3 است.

این چیپ با عملکرد بالا یک اسنپدراگون 8 نسل 3 با فرکانس پایین است. تراشه جدید 8S نسل 3 عملکردی مشابه پردازنده پرچمدار سال گذشته 8 نسل 2 ارائه می‌دهد. علاوه بر این، CIVI 4 Pro با یک سیستم دوربین جدید مجهز لایکا عرضه می‌شود و قرار است عصر جدیدی از عکاسی با موبایل را آغاز کند.

Gizmochina گوشی Xiaomi 14 Civi را در Mi Code مشاهده کرد. بنابراین این اطلاعات قابل اعتماد است. Xiaomi CIVI 4 Pro تحت نام Xiaomi 14 Civi تغییر نام داد. اسم رمز این دستگاه “چنفنگ” و شماره مدل داخلی “N9” است. شیائومی در مراسم معرفی به شباهت‌های این مدل با شیائومی 14 پرو اشاره کرده بود. به همین دلیل است که CIVI 4 Pro که در چین Pro نامیده می‌شود، اکنون به هند خواهد آمد.

انتظار می‌رود که در مقایسه با شیائومی 14 ارزان‌تر باشد. در همین حال، جعلی بودن نام Xiaomi 14 Lite که توسط DCS (ایستگاه گفتگوی دیجیتال) ذکر شده است کاملاً تأیید شد. مدلی با نام Xiaomi 14 Lite معرفی نخواهد شد. علاوه بر این، Xiaomi 14 Civi در انحصار بازار هند باقی خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا