گوشی موبایل

اپل پس از 17 سال توانست یکی از ویژگی های صفحه نمایش اندروید را در iOS 18 ارائه کند

اندروید و iOS مدتی است که ویژگی‌ها را با یکدیگر مبادله کرده‌اند و به نظر می‌رسد اپل می‌تواند ویژگی‌هایی را از تلفن‌های اندرویدی برای به‌روزرسانی iOS 18 این شرکت دریافت کند .

MacCumors گزارش می دهد که اپل با استناد به منابع خود به کاربران آیفون اجازه می دهد آیکون های برنامه را آزادانه تر در صفحه اصلی خود مرتب کنند. به طور دقیق تر، این خروجی انتظار دارد که اپل به کاربران اجازه دهد بین نمادهای برنامه “فضاهای خالی، ردیف ها و ستون ها” ایجاد کنند.

به نظر می‌رسد این ویژگی از زمان اولین گوشی اندرویدی در سال 2008، با استفاده از صفحه‌های اصلی اندروید در سال 2008 یکسان است . در مقابل، iOS در حال حاضر به کاربران اجازه ایجاد مناطق خالی در صفحه اصلی را نمی دهد و نمادهای برنامه به طور خودکار این فضاها را پر می کنند.

منابع MacCumors گزارش می دهند که iOS 18 گزینه های سفارشی سازی صفحه اصلی بیشتری را به همراه خواهد داشت. بنابراین افرادی که امیدوارند به‌روزرسانی‌های اساسی‌تری در تجربه صفحه اصلی iOS داشته باشند، باید مراقب این به‌روزرسانی باشند.

با این حال، این تنها افزودنی قابل توجه به iOS 18 نخواهد بود. گفته می‌شود که این شرکت با این به‌روزرسانی از هوش مصنوعی مولد استقبال می‌کند، اگرچه اعتقاد بر این است که اپل در حال مذاکره با چندین شریک (از جمله گوگل) برای عرضه هوشمندهای هوش مصنوعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا