گوشی موبایل

تکنو گوشی پووا 6 پرو را با شارژر 70 واتی عرضه می کند

تکنو از پووا 6 پرو در رویداد MWC 2024 در ماه فوریه رونمایی کرد. اکنون، این برند قرار است در تاریخ 29 مارس در هند عرضه شود و فروش آن از طریق آمازون تایید شده است. صفحه لندینگ گوشی که اکنون در پلتفرم خرده‌فروشی در دسترس است، و همچنین نمایه X این برند، مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را قبل از عرضه در هند فاش کرده است.

پوستر فوق که توسط این برند منتشر شده است، بیان می‌کند که پووا 6 پرو اولین گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هند خواهد بود که از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی می‌کند. 12 گیگابایت رم، 12 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

این شرکت همچنین از طریق حساب Pova Mobile خود در X (توئیتر سابق) تأیید کرده است که پووا 6 پرو از چیپست مدیاتک Dimensity 6080 قدرت می گیرد. این یک فضای اختصاصی برای تجربه بازی نوری خواهد داشت.

تکنو گوشی پووا 6 پرو را با شارژر 70 واتی عرضه می کند

به گفته این برند، پووا 6 پرو از شارژ در دمای بسیار پایین 20- درجه سانتی گراد پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ کارآمد در شرایط سخت را فراهم می کند. این باتری با دوام 6 ساله، 80 درصد یا بیشتر از سلامت خود را پس از تحمل 1600 بار شارژ یا بیشتر حفظ می کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای شاسی استاندارد IP53 خواهد بود. با توجه به اینکه چند روز دیگر تا زمان عرضه باقی مانده است، انتظار می رود این شرکت در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد پووا 6 پرو فاش کند.

انتظار رفته پووا 6 پرو در هند حدود 20000 روپیه (240 دلار) قیمت داشته باشد. سایر مشخصات این گوشی پنهان نیست زیرا پیشتر در MWC 2024 فاش شده بود. Pova 6 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED  با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو دوگانه، سیستم عامل اندروید 14، سکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک سیستم روشنایی LED در عقب است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا