گوشی موبایل

گوشی جدیدی از سری گلکسی C سامسونگ در راه است

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی می‌کند و اکنون قصد دارد خانواده گوشی قدیمی خود را زنده کند.

سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند گلکسی A55 را عرضه کرده است و می‌توانیم به‌زودی منتظر نسخه‌های کمی تغییر یافته و مقرون به صرفه‌تر آن در سری M و F باشیم. اما سامسونگ در اینجا متوقف نمی‌شود، آنها در حال گسترش محصولات خود با یک گوشی جدید سری گلکسی C، گلکسی C55 هستند.

سری گلکسی C هفت سال است که در خط تولید سامسونگ دیده نشده، اما به نظر می رسد که با گلکسی C55 بازگردد. این گوشی هوشمند اکنون در لیست کنسول Google Play ظاهر شده که مشخصاتی مشابه گلکسی M55/F55 را نشان می‌دهد. این دستگاه احتمالاً عرضه جهانی نخواهد داشت و برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

لیست Play Console چند جزئیات کلیدی را نشان می دهد، نخست اینکه دارای صفحه نمایش Full HD (1080 x 2400 پیکسل) با تراکم صفحه نمایش 450 DPI است، به اندروید 14 و  8 گیگابایت رم هم مجهز است.

برای عملکرد، گلکسی C55 از پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 بهره خواهد برد، همان تراشه ای که برای Galaxy M55 و F55 شایعه شده است.

گوشی جدیدی از سری گلکسی C سامسونگ در راه است

این تراشه میان رده در سال 2022 عرضه شد و چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 662 دارد. بنابراین لزوماً یک چیپ عملکرد محور نیست. این باید کارهای روزمره را به آرامی انجام دهد، اما ممکن است با بازی های سخت مبارزه کند.

جدا از این، جزئیات زیادی در مورد Galaxy C55 فاش نشده است. اما این دستگاه مدتی بوده که بر روی گواهی‌ ها رویت می شود. بنابراین ما انتظار داریم که رونمایی آن خیلی زود اتفاق بیافتد. همچنین انتظار رفته سامسونگ بزودی گوشی های هوشمند گلکسی M55 و Galaxy F55 را برای بازار جهانی معرفی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا