گوشی موبایل

گوشی پوکو F6 با پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 همراه می شود

دیوید لیو، مدیر اجرایی جهانی پوکو، اخیراً از ورود یک گوشی جدید سری F پوکو بدون تایید نام دقیق خبر داده است. گفته می‌شود این مدل چیزی نیست جز پوکو F6.

برند فرعی شیائومی هنوز تاریخ عرضه دستگاه جدید سری F را اعلام نکرده، اما قبل از آن، مشخصات دستگاه به صورت آنلاین ظاهر شده است. پیش‌بینی می‌شود که گوشی به چیپ جدید اخیرا معرفی شده اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد بود. در سوی دیگر دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 است. در سایر موارد پوکو F6 به عنوان یک نسخه ریبرند شده از Redmi Note 13 Turbo شناخته می‌شود.

Android Headlines با استناد به کد منبع HyperOS ادعا می‌کند که Poco F6 به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد بود. گوشی پوکو با اسم رمز “peridot” دومین گوشی در جهان خواهد بود که بر روی جدیدترین چیپست کوالکام عمل می‌کند. شیائومی Civi 4 Pro اولین مدل بود که از این چیپ بهره می‌برد.

گوشی پوکو F6 با پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 همراه می شود

علاوه بر این، گزارش حاکی از آن است که Poco F6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 خواهد بود. از همین حسگر در Realme 12 Pro 5G و iQoo Z9 5G استفاده شد. طبق گزارش‌ها، سیستم دوربین شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض نیز خواهد شد و گفته می‌شود که شماره مدل داخلی “N16T” دارد.

ظاهراً پوکو از پنل‌های نمایشگر TCL و Tianma در Poco F6 استفاده کرده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات صفحه نمایش وجود ندارد.

Poco F6 مدتی است که در میان شایعات بود. مدیر پوکو جهانی، دیوید لیو (@DavidBlueLS) اخیرا وجود این دستگاه را تایید کرده است. پیش بینی می‌شود که بین آوریل و می در کنار Poco F6 Pro رونمایی شود. پیش از این شایعه شده بود که به عنوان یک نسخه ریبرند از Redmi Note 13 Turbo معرفی نشده عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که Poco F6 نسبت به Poco F5 5G سال گذشته که در ماه می سال گذشته عرضه شد، قیمت بییشتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا