گوشی موبایل

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro یک هیولا خواهد بود

وان پلاس 12 و 12R دو گوشی پرچمدار برند چینی در نیمه نخست سال 2024 بودند. در چین، 12R با نام تجاری Ace 3 در دسترس است. در نیمه دوم، انتظار می رود این شرکت از دو گوشی پرچمدار، یعنی وان پلاس Ace 3 Pro و وان پلاس 13 رونمایی کند.

اطلاعات جدیدی فاش شده است که جزئیات کلیدی هر دو دستگاه را آشکار می‌کند. طبق اطلاعات بدست آمده، وان پلاس Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش BOE S1 OLED 8T LTPO با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی 6000 نیت خواهد بود. این دستگاه به فریم میانی فلزی و پنل شیشه‌ای در عقب مجهز خواهد شد.

افشای اطلاعات قبلی Ace 3 Pro نشان داد که تا 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. طبق اطلاعات جدید، دستگاه مجهز به نسل سوم اسنپدراگون 8 دارای باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی خواهد بود.

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro یک هیولا خواهد بود

برای دوربین، گفته می شود این دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT800 مجهز شده است. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station ادعا می کند که Ace 3 Pro در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی خواهد شد.

طبق گفته DCS، وان پلاس 13 قرار است در سه ماهه پایانی سال 2024 به طور رسمی عرضه شود. انتظار می رود این دستگاه دارای یک پنل OLED جدید ساخت BOE، یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش از یک برند چینی و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 با طراحی عقب جدید باشد.

جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفته تا به آن اشاره کرد و وان پلاس امیدوار است محصولات جدید را در سال جدید عرضه دارد. تاکنون شایعات محدودی دردسترس قرار گرفت و حال نوبت به جزئیات بیشتری رسید. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود، وان پلاس احتمالا در بهار امسال نیز گوشی جدید برای معرفی داشته باشد.

برخی محصولات دیگر نیز تابستان عرضه می‌شوند. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا