گوشی موبایل

گلکسی M55 سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 معرفی شد

در نهایت پس از مدتها انتظار سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی M55 را در بازار برزیل معرفی کرد. مدلی که شباهتی به گلکسی A55 نداشته و به نسل پیشین بیشتر شبیه است.

مشخصات کلیدی و قیمت گلکسی M55

گلکسی M55 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED Plus با طراحی حفره وسط است. این صفحه نمایش وضوح FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می دهد. این محصول جدید با اندروید 14 مبتنی بر رابط کاربری One UI 6.1 همراه است.

گلکسی M55 از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، برخوردار است. این چیپ با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و ویژگی‌های ارتباطی مانند Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، NFC و پورت USB-C را هم دربرمی‌گیرد.

M55 دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است. پنل عقب دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی هوشمند دارای بلندگوهای دوگانه برای علاقه‌مندان به صدا است. در نهایت، M55 ضخامت 7.8 میلیمتری و وزن 180 گرم دارد.

گلکسی M55 سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 معرفی شد

Galaxy M55 در برزیل با قیمت 540 دلار در رنگ سبز روشن و آبی تیره به فروش می‌رسد. مشخص نیست در آینده این تلفن هوشمند راهی بازارهای دیگری چون هندوستان خواهد شد یا خیر. انتظار داریم سامسونگ آن را برای بازار هند ابتدا معرفی کند اما گویی برنامه تغییر کرده و ابتدا در برزیل به فروش می‌رسد.

البته عرضه گلکسی M55 در بازارهای دیگر احتمالا صورت گیرد. زیرا پیشتر گوشی‌های گلکسی F55 و C55 نیز تایید گرفتند و انتظار داریم به عنوان نسخه هندی و چینی M55 به فروش برسند. به هر حال شایعات بسیار است و نباید منتظر اخبار تایید نشده بود. انتظار رفته سامسونگ بزودی محصول جدید را در بازارهای دیگر هم عرضه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا