گوشی موبایل

مشخصات کلیدی ردمی نوت 13 توربو فاش شد

مشخصات ردمی نوت 13 توربو پیش از ورود قدرتمندترین گوشی سری نوت 13 توسط یک افشاگر فاش شده است. این گوشی هوشمند احتمالاً به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 که اخیراً معرفی شده مجهز خواهد بود و می تواند از صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده کند.

در حالی که هیچ خبری از شرکت در مورد برنامه های عرضه وجود ندارد، این گوشی می تواند مانند مدل قبلی خود در خارج از چین به عنوان یک گوشی با برند پوکو عرضه شود.

با توجه به جزئیات افشا شده توسط خبرساز Experience more در Weibo، ردمی نوت 13 توربو دارای صفحه نمایش تخت 1.5K اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است. گفته می شود نمایشگرها توسط دو تامین کننده، TCL Huaxing و Shenzhen Tianma تولید می شوند. مشاور همچنین ادعا می کند که این تلفن دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی است.

مشخصات کلیدی ردمی نوت 13 توربو فاش شد

برای عکس‌ها و فیلم‌ها، ردمی نوت 13 توربو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی است. جزئیات سایر دوربین های عقب در حال حاضر در دست بررسی است. در همین حال، منبع اطلاعاتی می گوید که این گوشی هوشمند به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

علاوه بر مشخصات گوشی هوشمند، کاربر Weibo به طراحی گوشی هوشمند آینده نیز اشاره کرده است. گفته می‌شود که ردمی نوت 13 توربو شبیه Redmi K70E است، در حالی که طبق اطلاعات منتشر شده، پنل پشتی می‌تواند عناصر طراحی را از Redmi Note 12T و Redmi Note 13 Pro قرض بگیرد.

سال گذشته، این شرکت ردمی نوت 12 توربو را در چین عرضه کرد، در حالی که در بازارهای بین المللی با نام Poco F5 معرفی شد. این شرکت هنوز برنامه‌های خود را برای عرضه ردمی نوت 13 توربو اعلام نکرده است، که در نهایت می‌تواند در خارج از چین به عنوان Poco F6 عرضه شود – افشای اخیر نشان می‌دهد که مشخصات مشابهی دارد. می‌توان انتظار داشت در هفته‌ها یا ماه‌های آینده بیشتر درباره این گوشی‌های هوشمند بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا