گوشی موبایل

جزئیات دوربین سونی Xperia 1 VI منتشر شد

در حال حاضر، بر کسی پوشیده نیست که سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید در خط Xperia 1 خود است که می تواند در سه ماهه دوم سال رونمایی شود. گزارش‌ها تاکنون این مدل را Xperia 1 VI نامیده‌اند و اعلام کرده‌اند که با سه سنسور Exmor T فوق‌العاده 48 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در حال حاضر، یک افشای جدید در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo ظاهر شده است که ادعا می کند ممکن است به هر حال اینطور نباشد.

مشخصات دوربین سونی اکسپریا 1 VI

طبق پست Weibo، Xperia 1 VI همچنان دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 24 میلی‌متری و دیافراگم 1/1.35، همراه با دوربین‌ 12 مگاپیکسلی با لنز 16 میلی‌متری با دیافراگم 1/2.5 فوق عریض خواهد بود. دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.3 با فاصله کانونی 85 میلی‌متری و برخی دیگر است. به نظر می‌رسد این همان سخت‌افزار دوربین موجود در Xperia 1 V است که سال گذشته با سنسور Exmor T معرفی شد.

جزئیات دوربین سونی Xperia 1 VI منتشر شد

اگر این حقیقت داشته باشد، احتمالاً سونی تصمیم گرفته است به جای سخت‌افزار، مسیر بهبود نرم‌افزار را دنبال کند، احتمالاً با کمک هوش مصنوعی. اگرچه ممکن است مشخصات دوربین ثابت بماند، اما احتمال تغییر طراحی بسیار زیاد است. اخیراً گزارش شده است که سونی طراحی پرچمدار آتی Xperia خود را به یک طرح اصلی تر تبدیل خواهد کرد و نسبت تصویر 21:9 را حذف خواهد کرد. این باعث می‌شود که دستگاه آینده در مقایسه با نسخه های قبلی خود کوتاه تر و عریض تر باشد.

با تمام این اوصاف محصول سونی یک پرچمدار تمام عیار بوده که می تواند برای مخاطب جذاب و هیجان انگیز باشد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر داشته و چگونه گوشی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. انتظار داریم بیشتر مشخصات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

شایان ذکر بوده رونمایی تابستان یا بهار امسال صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا