گوشی موبایل

گوشی جدیدی از سری Redmi A3x در راه است

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود Redmi A3x است. گیزموچاینا Redmi A3x را شناسایی کرده است و عرضه این مدل جدید در هند تایید شده است. ما مشخصات این گوشی هوشمند را نمی دانیم، اما انتظار می رود که ویژگی های مشابه Redmi A3 داشته باشد. سری Redmi A مقرون به صرفه است و به طور کلی برای نیازهایی مانند ارتباطات طراحی شده است. تمرکز اصلی بر تماس، پیام رسانی و استفاده عادی از اینترنت است. اکنون که Redmi A3x در راه است، کاربران شگفت زده شده اند.

Redmi A3 دارای مشخصات مشابه Redmi A2 بود. این گوشی های هوشمند برای کاربرانی که فقط تماس و پیامک برقرار می کنند ساخته شده اند. سری Redmi A یک سری گوشی های هوشمند با عملکرد بالا نیست. تمرکز بر استفاده روزمره است. این برند چینی قرار است کمی بعد از گوشی Redmi A3x رونمایی کند. ما آنچه را که در مورد Redmi A3x شناخته شده است، که از طریق منابع داخلی مشاهده کرده ایم، فاش خواهیم کرد.

گوشی جدیدی از سری Redmi A3x در راه است

Redmi A3x دارای شماره مدل‌های «24048RN6CG» و «24048RN6CI» است. عدد 2404 در ابتدای شماره مدل به آوریل 2024 اشاره می کند که نشان می دهد این گوشی هوشمند در ماه آوریل رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، حروف “G” و “I” در انتهای شماره مدل، مناطقی را که دستگاه در آن فروخته می شود نشان می دهد. Redmi A3x به طور رسمی در بازارهای جهانی و هند عرضه خواهد شد. ما ویژگی‌های Redmi A3x را نمی‌دانیم، اما همانطور که در بالا گفتیم، انتظار داریم که ویژگی‌های مشابهی با Redmi A3 داشته باشد.

باید منتظر ماند تا شیائومی بزودی این مدل اقتصادی را با طراحی آشنا معرفی و عرضه کند. ردمی همیشه برای بازارهای مختلفی گوشی در نظر می گیرد. انتظار داریم بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بیشتر آنها صحیح هستند نه شایعه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا