گوشی موبایلهوش مصنوعی

سامسونگ با به روز رسانی هوش مصنوعی، جان تازه‌ای به گوشی‌های پرچمدار قدیمی خود می‌بخشد

سامسونگ پس از تعهد اولیه مبنی بر محدود کردن ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy به جدیدترین دستگاه‌های خود، اکنون برخی از این قابلیت‌ها را به مدل‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهد.

در ابتدا، به نظر می‌رسید که فقط سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5 و تب اس 9 از هوش مصنوعی Galaxy بهره‌مند شوند. با این حال، اظهارات اخیر و لیست‌های لو رفته نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد برخی از این ویژگی‌ها را به دستگاه‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی اس 22، زد فولد 4، زد فلیپ 4 و تبلت‌های تب اس 8 نیز ارائه دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد که دستگاه‌های پیش از سال 2023 تجربه هوش مصنوعی Galaxy کاملی را که پرچمداران جدید دریافت می‌کنند، نخواهند داشت. به عنوان مثال، قابلیت Instant Slow-Mo در این دستگاه‌ها موجود نخواهد بود.

علاوه بر این، دستگاه‌های 2021 مانند Galaxy S21، Z Fold 3 و Z Flip 3 فقط به دو ویژگی هوش مصنوعی Galaxy، Circle to Search و “Magic Rewrite” دسترسی خواهند داشت. “Magic Rewrite” به نظر می‌رسد ترجمه ناقصی از “ویرایش تولیدی” باشد که از پردازش ابری استفاده می‌کند و به سخت‌افزار قوی‌تر نیازی ندارد.

اگرچه همه ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy در دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ در دسترس نخواهد بود، ارائه هرگونه به‌روزرسانی رایگان همچنان خبر خوبی است. به خصوص، Circle to Search یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy است و ویرایش تولیدی که زمانی یک ویژگی علمی تخیلی به نظر می‌رسید، می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد اینکه کدام دستگاه‌ها چه ویژگی‌هایی را دریافت می‌کنند، آمده است:

Galaxy S22، Z Fold 4، Z Flip 4، Tab S8: این دستگاه‌ها نسخه محدودی از هوش مصنوعی Galaxy را با تمام ویژگی‌ها به جز Instant Slow-Mo دریافت می‌کنند.
Galaxy S21، Z Fold 3، Z Flip 3: این دستگاه‌ها فقط به Circle to Search و “Magic Rewrite” (ویرایش تولیدی) دسترسی خواهند داشت.
انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی Galaxy برای دستگاه‌های قدیمی‌تر در اواخر سال جاری منتشر شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا