گوشی موبایل

Pura 70 Ultra: پرچمدار جدید هواوی با دوربینی که غافلگیرتان می‌کند

هفته گذشته، هواوی سری گوشی‌های هوشمند Pura 70 را به طور رسمی معرفی کرد که شامل مدل برتر Pura 70 Ultra نیز می‌شود. این نسل جدید، نسل بعدی سری P طولانی‌مدت این شرکت است که اکنون به جای حرف، نام واقعی دارد.

همه مدل‌های Pura 70 دارای طراحی جزیره‌ای دوربین بسیار متمایز هستند و Ultra با دوربین اصلی جمع‌شونده 1 اینچی با دیافراگم متغیر عرضه می‌شود.

کانال یوتیوب WekiHome چین، ویدیویی از جداسازی کامل قطعات Pura 70 Ultra را منتشر کرده است که نگاهی دقیق به طراحی داخلی این گوشی هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.

Huawei Pura 70 Ultra در ویدیو از هم جدا می شود، به آن دوربین جمع شونده نگاه کنید

یکی از ویژگی‌های برجسته Pura 70 Ultra، مکانیسم جمع‌شونده دوربین اصلی آن است. این مکانیسم که شامل یک موتور پله‌ای است، به گوشی اجازه می‌دهد تا در حالی که از دوربین استفاده نمی‌شود، نازک‌تر باشد و همچنین لرزش کمتری داشته باشد.

علاوه بر این، Pura 70 Ultra از چیپست Kirin استفاده می‌کند که از نظر عملکرد با Snapdragon 888 و Dimensity 8200 قابل مقایسه است. این گوشی همچنین دارای بلندگوهای مشابه Mate 60 Pro، یک موتور لرزش کمی کوچکتر و باتری است که می‌تواند با سرعت 88.3 وات شارژ شود.

Huawei Pura 70 Ultra در ویدیو از هم جدا می شود، به آن دوربین جمع شونده نگاه کنید

صفحه نمایش Pura 70 Ultra توسط BOE ساخته شده و با شیشه Kunlun پوشانده شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1242 نیت را در حالت روشنایی بالا ارائه می‌دهد و برای دفع گرما، به طور کامل با یک صفحه فلزی مسی پوشانده شده است.

در حالی که Pura 70 Ultra هنوز از نظر عملکرد با برخی از رقبای خود برابری نمی‌کند، اما پیشرفت قابل توجهی نسبت به Mate 60 Pro نشان می‌دهد و نشان‌دهنده تعهد هواوی به نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا