گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی تب S10 اولترا ممکن است در کنار گلکسی S25 عرضه شود

شایعات پیرامون تبلت‌های جدید سامسونگ، گلکسی تب S10، داغ شده است. با وجود اینکه تاریخ عرضه رسمی آنها هنوز مشخص نیست، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که گلکسی تب S10 اولترا ممکن است همراه با گوشی‌های هوشمند گلکسی S25 در اوایل سال آینده عرضه شود.

سامسونگ در عرضه تبلت‌های اخیر خود انسجام نداشته است. در حالی که گلکسی تب S8 با گلکسی S22 در سال 2022 عرضه شد، گلکسی تب S9 در رویداد Unpacked اواسط سال 2023 به تنهایی رونمایی شد. این موضوع حدس و گمان‌ها را در مورد زمان عرضه نسل بعدی تبلت‌های این شرکت افزایش داده است.

بر اساس توییت یک کاربر به نام Kro، گلکسی تب S10 اولترا در کنار گلکسی S25 عرضه خواهد شد. این خبر، عرضه این تبلت را در اوایل سال 2025 نشان می‌دهد و از برنامه سامسونگ برای فاصله گرفتن از چرخه عرضه سالانه تبلت‌هایش حکایت دارد.

با این حال، گزارش‌هایی از تاخیر در تولید به دلیل مشکلات مربوط به زنجیره تامین وجود دارد که ممکن است عرضه گلکسی تب S10 را به تعویق بیندازد. اگر این تاخیرها صحت داشته باشد، عرضه این تبلت به جای رویداد Unpacked آینده، به اوایل سال 2025 موکول می‌شود.

جزئیات مربوط به گلکسی تب S10 هنوز محدود است، اما انتظار می‌رود شاهد ارتقاهای معمولی در نرم‌افزار و پردازنده باشیم. همچنین امیدواری‌هایی برای نوآوری‌های شگفت‌انگیز در این تبلت‌ها وجود دارد.

در ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به رویداد Unpacked سامسونگ، اطلاعات و شایعات بیشتری پیرامون گلکسی تب S10 منتشر خواهد شد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا