گوشی موبایل

سری نوا 13 هوآوی با سیستم دوربین پیشرفته همراهند

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی سری گوشی میان رده نوا 13 را معرفی کند. این خانواده چندین مدل داشته که از جمله باید به دو مدل نوا 13 پرو و نوا 13 اولترا اشاره کرد.

در هفته‌های قبل بود که هوآوی سری گوشی Pura 70 پرچمدار را با قیمت پایه 780 دلاری عرضه کرد. در این بین سری نوا 13 میان رده با قیمت پایه 400 دلاری می‌تواند نیاز علاقمندان به گوشی‌های هوآوی را برآورده کند. به گزارش خبرساز صنعت Fixed Focus Digital دو گوشی نوا 13 اولترا و پرو  ممکن است با همان تراشه پرچم‌دار Kirin در سری Pura 70 همراه شوند. برای یادآوری، Pura 70 Pro، Pro+ و Ultra به چیپ کاملاً جدید Kirin 9010 مجهز شدند.

گذشته از آن گوشی‌های پرچم‌دار سری Pura و میت هوآوی اکنون با فناوری تصویربرداری XMAGE به فروش می‌رسند. مدل‌های نوا 13 پرو و نوا 13 اولترا احتمالاً از سیستم تصویربرداری XMAGE برخوردار هستند. در مقایسه با سری Nova 12، انتظار داریم سری 13 با پیشرفت‌هایی در بخش‌های مختلف از جمله عملکرد، دوام و قابلیت‌های تصویربرداری وارد بازار شود که نویدبخش یک تجربه کاربری عالی است.

سری نوا 13 هوآوی با سیستم دوربین پیشرفته همراهند

در جای دیگر،  اسمارت پیکاچو از افشاگران صنعت ادعا کرده که سری نوا 13 دارای چیپست Kirin 9010 هستند. به جز مدل استاندارد این سری که نمایشگر تخت دارد، سایر مدل‌ها دارای صفحه نمایش خمیده هستند. تمامی اعضای سری ممکن است از وضوح 1.5K پشتیبانی کند.

این فرد همچنین افزود که سری Nova 13 تجربه عکاسی سلفی پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند، زیرا انتظار می‌رود دوربین‌های جلوی دوگانه داشته باشد. در نهایت، انتظار می رود همه مدل ها از اتصال 5G پشتیبانی کنند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا جزئیات کلیدی و رسمی از سوی هوآوی منتشر شود.

این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند و انتظار داریم بیشتر اطلاعات آنها به حقیقت تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا