گوشی موبایل

رویت شدن وان پلاس نورد 4 در Geekbench

شرکت وان پلاس سال قبل بود که گوشی Ace 2V را در چین عرضه کند. این برند نسخه اصلاح شده‌ای از همان دستگاه را با نام وان پلاس نورد 3 در بازار جهانی عرضه کرد.

این احتمال وجود دارد که شرکت ممکن است همین استراتژی را در سال جاری اعمال کند. برای یادآوری، وان پلاس Ace 3V با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 در ماه گذشته راهی بازار چین شد. ممکن است یک نسخه نسبتا تغییر یافته از دستگاه با نام تجاری وان پلاس نورد 4 وارد بازار جهانی شود.

در یک گزارش جدید، یک گوشی جدید وان پلاس با شماره مدل CPH2621 در پایگاه‌های داده Geekbench و پلتفرم گواهی Eurofins ظاهر شده است. اطلاعاتی که از این لیست ها به دست آمده نشان می دهد که دستگاه CPH2621 می تواند نورد 4 آینده باشد.

گواهی Eurofins وان پلاس CPH2621 نشان می‌دهد که ممکن است یک باتری 5340 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. احتمالاً ممکن است مقدار معمولی آن 5500 میلی آمپر ساعت باشد. این گواهی همچنین نشان می دهد که این دستگاه ممکن است با یک شارژر سریع 80 واتی عرضه شود.

رویت شدن وان پلاس نورد 4 در Geekbench

لیست Geekbench نشان داده که CPH2621 دارای چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 است. در فهرست به صراحت نام تراشه ذکر نشده، اما جزئیات CPU و GPU نشان می دهد که چیپست مذکور آن را قدرت می بخشد. همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و اندروید 14 است. در تست تک هسته ای 1818 امتیاز و در تست چند هسته ای 4526 امتیاز کسب کرد.

علاوه بر این، لیست پایگاه داده Camera FV 5 برای CPH2621 نشان می دهد که دوربین اصلی آن می تواند تصاویری با وضوح 12.6 مگاپیکسل بگیرد. به نظر می رسد که دستگاه می تواند به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شود. علاوه بر این، لیست نشان داده که دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 26.4 میلی متری و پشتیبانی از OIS است.

برای سلفی، سنسور دوربین سلفی آن از دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 25.2 میلیمتری و پشتیبانی از EIS برخوردار است. به احتمال زیاد دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا