گوشی موبایل

سری گوشی اچ‌تی‌سی U24 بزودی از راه می رسد

براساس گزارش‌ها شرکت اچ‌تی‌سی در حال ساخت چند گوشی هوشمند جدید است که انتظار داریم بزودی از راه برسند. زیرا پیشتر این گوشی در Geekbench و بلوتوث SIG رویت شد.

این دستگاه که با شماره مدل 2QDA100 کشف شده، احتمالاً جانشین U23 سال گذشته خواهد شد. می توان آن را U24 یا U24 Pro نامید. نتایج Geekbench برای 2QDA100 نشان می دهد که در تست های تک هسته ای 1095 و در تست های چند هسته ای 3006 امتیاز کسب کرده است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 استفاده کند که شامل پیکربندی پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره گیرد. همچنین دارای 12 گیگابایت رم بوده و از سیستم عامل اندروید 14 هم بهره می‌برد.  با توجه به این واقعیت که U23 سال گذشته دارای تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بوده، U24/U24 Pro آینده عملکرد بسیار بهبود یافته ای را ارائه خواهد کرد.

گواهی بلوتوث SIG تأیید می کند که دستگاه از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و گزینه های اتصال آن را افزایش می دهد. در حالی که مشخصات کامل فاش نشده باقی مانده، مدل جدید HTC به طور بالقوه می تواند ویژگی های قابل مقایسه با مدل های قبلی خود را حفظ کند،

سری گوشی اچ‌تی‌سی U24 بزودی از راه می رسد

مانند صفحه نمایش اولد FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز در کنار استاندارد ضدآب و گردوغبار IP67. ظرفیت باتری می تواند بیش از 4600 میلی آمپر ساعت موجود در سری U23 باشد. در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این سری موجود نیست. با این حال، از آنجایی که دستگاه شروع به دریافت گواهی‌های کلیدی مانند بلوتوث SIG کرده، می توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه های آینده رونمایی شود.

باید منتظر ماند تا HTC بزودی محصولات جدید خود را معرفی و عرضه کند. اطلاعات چندانی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و احتمال اینکه جزئیات صحت پیدا کند کم نیست.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا