گوشی موبایل

سرعت شارژ و باتری گلکسی اس 25 اولترا بدون تغییر است

 سال گذشته گزارش شد که سامسونگ در حال کار بر روی یک فناوری باتری جدید است که می‌تواند چگالی انرژی باتری را بدون تغییر محتویات شیمیایی سلول‌ها ارتقا دهد. بنابراین، باتری‌ها می‌توانند ظرفیت بیشتری را در حجم فشرده‌تری داشته باشند. تغییر در چینش سلول ها بوده و به آن فناوری باتری انباشته می گویند.

انتظار می رفت سامسونگ با گلکسی اس 24 اولترا امسال این فناوری جدید را به دنیای گوشی های هوشمند ارائه کند. با این حال، شرکت تصمیم گرفت تولید باتری‌های انباشته جدید را با تاخیر رو به رو کند. در این بین انتظار داشتیم گلکسی اس 25 اولترا فناوری باتری جدید را همراه با شارژ سریع 65 واتی ارائه دهد.

با این حال، ساویر گالوکس، افشاگر صنعت ادعا کرد که این شرکت گلکسی اس 25 اولترا را با همان شارژ 45 واتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بر اساس فناوری سنتی لیتیوم یون معرفی می‌کند. به گفته او سامسونگ نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت مقداری از هزینه ها را کاهش دهد. او همچنین اضافه می‌کند که باتری جدید ممکن است با گلکسی اس 26 اولترا در سال 2026 همراه با شارژ سریع‌تر عرضه شود.

سرعت شارژ و باتری گلکسی اس 25 اولترا بدون تغییر است

در حالی که عمر باتری چند نسل اخیر پرچم‌داران اولترا سامسونگ نسبتاً خوب بوده، سرعت شارژ در مقایسه با سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی قطعاً از رقبا عقب‌تر است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند دلیلی برای تاخیر در پیشرفت سامسونگ در جنبه های دیگر باشد.

کوالکام تایید کرده که تراشه پرچمدار نسل بعدی گران‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و گلکسی اس 24 اولترا در حال حاضر 1300 دلار قیمت دارد. این می تواند دلیلی عقب تصمیم سامسونگ برای عقب انداختن باتری و بهبود شارژ در پرچمدار 2026 باشد. با این حال، ممکن است دلیل واقعی تاخیر سامسونگ در بهبود باتری و شارژ نباشد.

با این وجود، ما شاهد بهبود باتری در گلکسی اس 24 اولترا با همان ظرفیت باتری، به لطف بهبود کارایی پرچمدار فعلی اسنپدراگون هستیم.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا