گوشی موبایل

گوشی پوکو F6 در Geekbench ظاهر شد

چندین گزارش ادعا کرده که پوکو گوشی های پرچمدار مقرون به صرفه F6 و F6 Pro را در ماه می معرفی خواهد کرد. با نزدیک شدن به بازه زمانی مورد انتظار، گوشی Poco F6 در Geekbench ظاهر شد. طبق معمول، لیست، چیپست، رم و نسخه اندروید دستگاه را آشکار کرد.

اسکرین شات نشان می‌دهد که یک گوشی جدید شیائومی با شماره مدل 24069PC21G در Geekbench رویت شده است. گزارش ها حاکی از آن است که پوکو F6 پس از عرضه، نام رسمی دستگاه خواهد بود. لیست Geekbench نشان می‌دهد که F6 دارای چیپست Snapdragon 8s Gen 3، رم 12 گیگابایت و اندروید 14 است که دارای پوسته HyperOS است. در تست تک هسته  و تست چند هسته، گوشی به ترتیب 1884 و 4799 امتیاز کسب کرد.

نام چیپست به صراحت در لیست Geekbench ذکر نشد، با این حال، جزئیات CPU و اطلاعات GPU موجود از طریق سورس کد نشان می‌دهد که Snapdragon 8s Gen 3 روی آن وجود دارد. ظاهر لیست Geekbench اشاره خوبی است که شرکت می تواند آن را قبل از اعلام رسمی آن به صورت داخلی آزمایش کند.

گوشی پوکو F6 در Geekbench ظاهر شد

در اوایل این ماه، ردمی از Redmi Turbo 3 با پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 رونمایی کرد. پوکو F6 که به بازار جهانی می رود احتمالاً یک نسخه ریبرند از Turbo 3 خواهد بود. همچنین انتظار می رود F6 در بازار هند نیز عرضه شود.

Poco F6 ممکن است با استاندارد IP64،  صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه شود. این تلفن هوشمند با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 به فروش خواهد رسید. ممکن است یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX882، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (IMX355، فوق عریض) هم شامل آن شود.

این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 90 واتی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و انتظار داریم بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا