گوشی موبایل

گوشی HTC U24 در گوگل پلی کنسول دیده شد

HTC که سری U23 خود را سال گذشته در ماه می عرضه کرد و اکنون به نظر می رسد که شرکت محصول جدیدی برای طرفداران سرسخت خود در دست ساخت دارد.

پیش از این، گوشی هوشمندی با نام تجاری HTC اما بدون نام در پایگاه بلوتوث SIG دیده شده بود. اندکی بعد، گزارش دیگری مبنی بر ظاهر شدن همان دستگاه در پایگاه داده Geekbench منتشر شد. اکنون، با افزودن بر هیجان، ما اکنون شماره مدل “2QDA100” را در لیست کنسول Google Play مشاهده کرده‌ایم که برخی از مشخصات کلیدی ممکن است آشکار شده باشد.

به نظر می رسد HTC هنوز از افشای این نام خودداری می کند، زیرا در لیست کنسول Google Play وجود ندارد. با این حال، جزئیات کلیدی در مورد این گوشی هوشمند آینده فاش شده است. این لیست نشان می‌دهد که دارای چیپست با شماره مدل QTI SM7550، مطابق با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 همراه با پردازنده گرافیکی سری 7 کوالکام Adreno با فرکانس 676 مگاهرتز است.

این دستگاه دارای 4 هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز خواهد بود. علاوه بر این، اندروید 14 به همراه 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی بوده و وضوح 1080×2436 پیکسل با تراکم 480 (xxhdpi) ارائه می‌دهد.

گوشی HTC U24 در گوگل پلی کنسول دیده شد

طبق تصویر منتشر شده، این تصویر یک نمایشگر منحنی با یک دوربین حفره وسط را به نمایش می گذارد. دکمه کنترل صدا و پاور در سمت راست قرار دارند. در پایین، یک سوکت شارژ USB Type-C به همراه یک گریل بلندگو در گوشه پایین سمت راست قرار دارد. در گوشه سمت چپ بالا یک جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار گرفته است.

علاوه بر این، اشاره‌ای به رنگ آبی وجود دارد که ممکن است در این گوشی هوشمند وجود داشته باشد. یک گریل اسپیکر نیز وجود دارد که درست بالای دوربین جلو قابل مشاهده است.

لیست قبلی در Geekbench نیز این نام را فاش نکرد، اما پیش بینی می‌شود که این شماره مدل به گوشی‌های هوشمند سری HTC U24 تعلق داشته باشد. در حال حاضر، احتمال زیادی وجود دارد که HTC به‌زودی این گوشی هوشمند را معرفی کند، زیرا نسخه قبلی آن در ماه می سال گذشته عرضه شد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا