گوشی موبایل

ایسوس ROG Phone 8 Pro صدرنشین لیست بهترین های انتوتو در آوریل

رتبه‌بندی اخیر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در ماه آوریل منتشر شد و بار دیگر، ایسوس ROG Phone 8 Pro برای دومین ماه متوالی در صدر جدول قرار گرفت.

نکته قابل توجه این است که رقابت تا چه حد رقابت تنگاتنگی را به خود اختصاص داده است و تنها 100000 امتیاز اختلاف جایگاه های اول و آخر را از هم جدا می کند. در حالی که این تفاوت ممکن است قابل توجه به نظر برسد، شایان ذکر است که همه این دستگاه ها بیش از 2 میلیون امتیاز را به دست آورده اند که این شکاف را حدود 5 درصد می کند.

در رتبه بندی اخیر، گوشی های دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 چهار رتبه اول را به خود اختصاص داده اند. جالب اینجاست که ویوو X Fold 3 Pro که اخیراً معرفی شده نیز در این لیست قرار گرفته و جایگاه چهارم و احتمالاً عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند تاشو موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

ایسوس ROG Phone 8 Pro صدرنشین لیست بهترین های انتوتو در آوریل

ویوو X100 Pro که با چیپ Dimensity 9300 همراه شد، در رتبه پنجم قرار دارد و با 64223 امتیاز از ROG Phone 8 Pro عقب است. شایان ذکر بوده که تنها سه دستگاه در لیست از چیپست Dimensity 9300 استفاده می کنند، در حالی که باقی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کنند.

این نشان می دهد که بسیاری از OEMها هنوز در استفاده از تراشه مدیاتک در گوشی های هوشمند پرچمدار خود تردید دارند. با این حال، در 7 می، ویوو قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر به نام ویوو X100s را عرضه کند. این گوشی جدید با چیپست جدید مدیاتک Dimensity 9300 Plus عرضه می شود که نشان می دهد در AnTuTu از 2.3 میلیون امتیاز عبور می کند.

ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار و استاندارد خود را معرفی و عرضه می کند. برند تایوانی همیشه سعی دارد ویژگی های بزرگی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا