گوشی موبایل

گوشی پوکو F6 تاییدیه NBTC را بدست آورد

Poco F6 و F6 Pro به طور پیوسته راه خود را از طریق گواهی‌ها قبل از عرضه جهانی طی کرده اند. پس از ظهور نسخه Pro در سایت صدور گواهینامه NBTC تایلند در ماه مارس، F6 استاندارد اکنون در آنجا نیز مشاهده شده است. این لیست نشان می دهد که راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند دور از دسترس نیست.

Poco F6 با شماره مدل “24069PC12G” در گواهی ظاهر شد. “G” در پایان نشان می دهد که این یک نوع جهانی است. اما طبق معمول، گواهی NBTC هیچ ویژگی یا پارامتری از دستگاه را نشان نمی دهد.

این دستگاه اخیراً با چیپست کوالکام Snapdragon 8s Gen 3، رم 12 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 14 در لیست Geekbench ظاهر شده است. در تست تک هسته ای 1844 امتیاز و در تست چند هسته ای 4799 امتیاز کسب کرد. شایعات حاکی از آن است که Poco F6 نام تجاری انحصاری چینی Redmi Turbo 3 خواهد بود.

گوشی پوکو F6 تاییدیه NBTC را بدست آورد

این گوشی دارای همان چیپست مورد انتظار برای F6 است و با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 جفت می شود. صفحه نمایش توربو 3 دارای سایز 6.67 اینچ است که یک پنل AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، Dolby Vision و گواهی HDR 10+ محسوب می شود.

سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی در عقب می شود. اما اگر شایعات را باور کنیم، Poco F6 ممکن است دارای سیستم دوربین سه گانه عقب با لنز ماکرو باشد. این دستگاه ممکن است یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، نسخه ویژه Deadpool از Poco F6 نیز در پایگاه کد HyperOS مشاهده شده است، اگرچه جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است. انتظار می رود Poco F6 در ماه ژوئن عرضه شود. به احتمال زیاد در روزهای آینده در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا