گوشی موبایل

منتظر ردمی K70 اولترا در تابستان باشید

مدیاتک تراشه Dimensity 9300 Plus را در تاریخ 7 می در چین معرفی خواهد کرد. این یک نسخه اورکلاک شده از Dimensity 9300 خواهد بود. سری ویوو X100 که انتظار می‌رود این ماه در چین عرضه شود، تراشه جدید را دربرخواهند گرفت.

طبق گزارش ها، گوشی ردمی K70 Ultra آینده نیز با چنین پردازنده از راه خواهد رسید و دیگر مشتری مدیاتک محسوب می‌شود.  خبرساز Smart Pikachu ادعا می کند که ردمی K70 Ultra اولین معرفی خود را در سه ماهه سوم سال جاری انجام خواهد داد. برای یادآوری، K60 Ultra در آگوست 2023 معرفی شد. از این رو، احتمالاً K70 Ultra ممکن است در ماه جولای یا آگوست امسال در چین از پوشش خارج شود.

این افشاکننده اضافه کرد که ردمی K70 Ultra مجهز به Dimensity 9300 Plus دارای یک تراشه اختصاصی است که احتمالاً به ارائه یک تجربه بازی پیشرفته کمک خواهد کرد. علاوه بر این، دستگاه عملکردهای سطح پرچمدار مانند مادون قرمز، NFC، GPS و ضد آب را ارائه می‌دهد (احتمالاً IP68 مانند K60 Ultra).

 منتظر ردمی K70 اولترا در تابستان باشید

طبق گزارش های دیگر، پنل 8T اولد K70 Ultra از رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می کند. بالاترین نوع دستگاه ممکن است دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 باشد. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی دارد و از اندروید 14 مبتنی بر HyperOS بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود نسخه بهینه‌سازی شده این گوشی با دوربین‌های بهتر به عنوان Xiaomi 14T Pro در بازار جهانی عرضه شود. اطلاعات بیشتری از این مدل رده بالا شیائومی و ردمی در دست نیست و دقیقا نمی‌دانیم با چگونه گوشی رو به رو هستیم.

اما ردمی در نظر دارد محصولی رده بالا و با طراحی بهبودیافته و سخت افزار قوی ارائه دهد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر می‌شود به حقیقت تبدیل شود. ردمی همچنین اواخر امسال سری Redmi K80 پرچمدار را معرفی و عرضه خواهد کرد.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا