گوشی موبایل

وان پلاس 13 چنین طراحی دارد

انتظار می‌رود وان‌پلاس گوشی پیشرفته بعدی خود، وان‌پلاس 13 را در اواخر امسال عرضه کند. شایعاتی در مورد طراحی کاملاً جدید برای دستگاه وجود دارد، اما تاکنون جزئیات زیادی در مورد آن نشنیده ایم.

با این حال، امروز تغییر می کند، زیرا یک رندر از وان پلاس 13 در Weibo ظاهر شد که تغییر طراحی در عقب را به ما نشان می دهد. وان پلاس مدت هاست که از طراحی دوربین دایره ای و لولایی برای پرچمداران خود استفاده می کند. اما این شرکت ممکن است اکنون شرایط را تغییر دهد زیرا رندرها وان پلاس 13 را با یک جزیره دوربین مستطیلی در عقب نشان می دهند.

در حالی که طراحی جدید با مدل قبلی خود متفاوت است، آیا شبیه به وان پلاس 10 پرو نیست؟ تنها تفاوت این است که ماژول دوربین وان پلاس 13 با فریم فلزی هم سطح نیست و ارتفاع کمی ایجاد می کند. به هر حال، ماژول مستطیل شکل 13 دارای یک دوربین سه گانه و یک چراغ LED حلقه ای شکل است. همچنین یک آرم Hasselblad در وسط جزیره وجود دارد.

وان پلاس 13 چنین طراحی دارد

در سمت راست گوشی، می‌توانیم چینش آشنای دکمه‌های پاور و صدا را ببینیم، در حالی که قاب سمت چپ احتمالاً لغزنده هشدار OnePlus را در خود جای داده است. شایان ذکر است که این فقط یک ماکت رندر است و طراحی نهایی OnePlus 13 می تواند کاملاً متفاوت باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم نشت را با کمی نمک برطرف کنید.

در مورد مشخصات، شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد LTPO با رزولوشن 2K و احتمالاً یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می گیرد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه گوشی را بزودی رونمایی خواهد کرد.

پیش بینی شده بزودی اطلاعات بیشتر منتشر شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا