گوشی موبایل

گوشی ردمی K80 یک غول است

در اوایل این هفته، شایعه‌ای شنیدیم که نشان می‌دهد شیائومی ممکن است اولین گوشی‌هایی باشد که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در سری پرمیوم شیائومی 15 خود استفاده می‌کنند.

همچنین صحبت هایی وجود دارد که ردمی می تواند دستگاهی با اسنپدراگون 8 نسل 4 اما با قیمت مقرون به صرفه تری عرضه کند. این گوشی شایعه شده بخشی از سری جدید Redmi K80 است. اکنون افشای جدیدی توسط اسمارت پیکاچو، خبرساز Weibo نشان می‌دهد که سری Redmi K80 می‌تواند در ماه نوامبر وارد بازار شود.

انتظار می‌رود کوالکام در ماه اکتبر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 را عرضه کند. پس از این، شایعات حاکی از آن است که شیائومی ممکن است گوشی های هوشمند سری 15 شیائومی را در همان ماه معرفی کند. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که بتوانیم دستگاه های سری Redmi K80 را در ماه نوامبر ببینیم.

اگر شایعات از بین بروند، Redmi K80 Pro دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود در حالی که گفته می شود مدل ساده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد. علاوه بر این، خبرساز پیشنهاد می کند که هر دو گوشی Redmi K80 و K80 Pro مانند Redmi K70 و K70 Pro دارای صفحه نمایش با وضوح 2K هستند.

گوشی ردمی K80 یک غول است

با این حال، اسمارت پیکاچو پیشنهاد می‌کند که امسال ردمی K80E، جانشین K70E وجود نخواهد داشت. ظاهراً به این دلیل است که شیائومی می خواهد سری Redmi K بر روی دستگاه های پریمیوم تمرکز کند. جدای از این، اطلاعات کمی در مورد گوشی های آینده Redmi K80 وجود دارد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود ردمی چگونه محصولی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. این سری پرچمداران ردمی محسوب شده که ویژگی‌های بزرگ ارائه داده و در نوع خود برجسته هستند. پیش بینی شده در پاییز 2024 برند شیائومی چندین پرچمدار جدید معرفی کند که مشخصات کلیدی بزرگ و طراحی بهبودیافته دارند.

احتمالا این شایعات به حقیقت خواهند رسید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا