گوشی موبایل

انتشار آپدیت HyperOS توسط گوشی Redmi K40

شیائومی به‌روزرسانی HyperOS را برای گوشی هوشمند Redmi K40 آغاز کرده است. این  آپدیت یک رابط کاربری جدید و ویژگی های سفارشی سازی را برای گوشی به ارمغان می آورد.

جزئیات به‌روزرسانی HyperOS ردمی K40
  • نسخه بسته بروزرسانی: 1.0.3.0.TKHCNXM
  • حجم بروزرسانی: 1.5 گیگابایت
  • آپدیت امنیتی: ژانویه 2024

شایان ذکر است که تفاوتی در آپدیت نسخه اندروید در میان گوشی های هوشمند سری Redmi K40 وجود دارد.

انتشار آپدیت HyperOS توسط گوشی Redmi K40

به عنوان مثال، گوشی‌های هوشمند Redmi K40 و K40 Game Enhanced Edition به‌روزرسانی‌های HyperOS مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده‌اند. در حالی که سایر دستگاه‌های این مجموعه این به‌روزرسانی را بر اساس آخرین اندروید 14 دریافت کردند.

مانند هر به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری، توصیه می‌کنیم قبل از نصب آخرین به‌روزرسانی روی گوشی هوشمند خود، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکلات غیرمنتظره، هیچ داده مهمی را در طول فرآیند بروزرسانی از دست ندهید.

در اخباری مرتبط شیائومی ماه گذشته ردمی مانیتور A27Q 2025 را معرفی کرد که با مشخصات چشمگیر خود در بخش بازار مقرون به صرفه متمایز است. این مانیتور اکنون در JD.com با قیمت 749 یوان (106 دلار) به فروش می رسد.

مانیتور Xiaomi Redmi A27Q دارای پنل 27 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (2K) است. این مانیتور از نرخ نوسازی 100 هرتز و زمان پاسخ 6 میلی ثانیه (خاکستری تا خاکستری) پشتیبانی می‌کند که برای کاهش تاری حرکت و بهبود وضوح تصاویر با حرکت سریع کافی است.

مانیتور دارای دلتا ΔE<2 بوده که نشان دهنده درجه بسیار کم انحراف رنگ است که برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دارند بسیار مهم است. همچنین 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد که زنده و واقعی هستند. از عمق رنگ 8 بیتی استفاده می‌کند که می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد که به شیب‌های صاف‌تر و تغییر رنگ‌های ظریف‌تر کمک می‌کند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا