گوشی موبایل

گوشی وان پلاس Nord CE 4 Lite در نزدیکی معرفی

وان پلاس در حال کار بر روی جانشین گوشی محبوب وان پلاس Nord CE 3 Lite است که احتمالا Nord CE 4 Lite نام خواهد داشت. اگرچه این برند هنوز چیزی در رابطه با این دستگاه جدید در ظرفیت رسمی اعلام نکرده است، ظاهراً این گوشی در وب سایت اداره استانداردهای هند ظاهر شده و به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند.

به گفته Sanju Choudhary، یک گوشی هوشمند جدید OnePlus با شماره مدل CPH2619 در پایگاه داده استانداردهای هند مشاهده شده است که ادعا می شود Nord CE 4 Lite است. در حالی که گواهی هیچ مشخصاتی را نشان نمی دهد، اطلاعات دهنده اشاره کرده است که Nord CE 4 Lite یک نسخه ریبرند از Oppo A3 است که یک گوشی هوشمند انحصاری چین محسوب می‌شود.

طبق گفته Sanju، وان پلاس Nord CE 4 Lite با ارتقاءهای زیادی نسبت به نسل قبلی خود عرضه خواهد شد که اصلی‌ترین آن نمایشگر است. صفحه نمایش وان پلاس Nord CE 4 Lite از پنل AMOLED به جای پنل LCD استفاده می کند. سایز آن 6.67 اینچ و وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را نیز خواهد داشت.

گوشی وان پلاس Nord CE 4 Lite در نزدیکی معرفی

گفته می‌شود که در بخش سخت افزاری دستگاه، پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 به همراه باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی دارد. گفته می‌شود که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی در عقب است که با یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی همراه می شود. اگر معلوم شود که این دستگاه یک برند جدید اوپو A3 است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دارای شارژ سریع 33 واتی، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چگونه گوشی را بزودی معرفی خواهد کرد. مدلی که بدون شک عملکرد مناسبی به عنوان میان رده از خود نشان خواهد داد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به حقیقت برسد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا