گوشی موبایل

شیائومی 15 پرو دارای لنز پریسکوپی تله فوتو خواهد بود

خبرساز صنعت Digital Chat Station اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده شیائومی به اشتراک گذاشته که انتظار می‌رود شیائومی 15 پرو باشد.

با توجه به نمونه اولیه، این گوشی به یک صفحه نمایش میکرو خمیده 2K مجهز خواهد شد. این خبرساز سایز صفحه نمایش را فاش نکرده است، اما اشاره کرد که تفاوت چندانی با نسخه قبلی نخواهد داشت.

در مورد عقب دستگاه، یک ماژول دوربین مربعی در بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. ظاهراً طراحی ماژول به خوبی انجام گرفته است. در داخل ماژول، یک دوربین سه گانه برای عقب وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی می‌شود که از قابلیت ماکرو نیز برخوردار است.

 شیائومی 15 پرو دارای لنز پریسکوپی تله فوتو خواهد بود

دوربین اصلی همچنین در مقایسه با Xiaomi 14 Pro دارای دیافراگم بزرگ‌تری است. در مورد پردازنده، سری 15 شیائومی می تواند اولین تراشه پرچمدار بعدی کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 4 را دارا باشد.

انتظار داریم که در اوایل اکتبر وارد بازار شود. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که تراشه جدید می‌تواند جهش بزرگی در عملکرد نسبت به Snapdragon 8 Gen 3 ایجاد کند. گفته می‌شود که جانشین آن از هسته‌های CPU سفارشی کوالکام با ترتیب متفاوتی برخوردار است. این می تواند دو هسته بزرگ به همراه شش هسته متوسط ارائه دهد و بر روی گره فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فرکانس دو هسته بزرگ بین 3.6 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز است. اطلاعات در مورد سری Xiaomi 15 در این مرحله کمیاب است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، ارتقای اصلی جانشین می تواند تراشه جدید، بهبود بازگشایی اثر انگشت و بهبود قابلیت های تصویربرداری باشد. از نظر طراحی، شیائومی 15 پایه می تواند دوباره به صفحه نمایش تخت مشابه دو نسل گذشته مجهز شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه محصولی را رونمایی خواهد کرد. بنابراین انتظار داریم بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا