گوشی موبایل

سری گلکسی اس 25 دارای عمرباتری بهتری است

سامسونگ ممکن است در حال کار بر روی یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) با نام Battery AI باشد که به کاربران اجازه میدهد تا 10 درصد از عمر باتری را در سری گلکسی S25 سال آینده و پرچمداران آینده صرفه جویی کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری S یعنی سامسونگ Galaxy S25، Galaxy S25+ و Galaxy S25 Ultra  می‌توانند بدون ارتقاء ظرفیت باتری وارد بازار شوند. با این حال، هزینه باتری با توجه به ویژگی های جدید هوش مصنوعی می تواند افزایش یابد.

طبق گزارش‌ها، غول فناوری قصد دارد با ویژگی هوش مصنوعی باتری، آن را جبران کند. این اطلاعات توسط PandaFlash که پستی را در X  منتشر کرد و تاکید داشت که غول فناوری کره جنوبی در حال کار بر روی یک ویژگی جدید هوش مصنوعی به نام Battery AI است. بر اساس منبعی ناشناس ادعا کرد که این ویژگی بین پنج تا ده درصد از عمر باتری را در مدل‌های پرچمدار آینده این شرکت ذخیره می‌کند. قابل ذکر است، او اشاره ای نکرد که این ویژگی چگونه به این امر دست می یابد.

سری گلکسی اس 25 دارای عمرباتری بهتری است

در حالی که عملکرد Battery AI مشخص نشده، اعتقاد بر این است که از تکنیک های نرم افزار سنتی صرفه جویی در باتری استفاده نخواهد کرد که CPU و GPU را مهار می کند و فعالیت پس زمینه را برای دوام بیشتر باتری مسدود می کند. با این حال، از آنجایی که این ویژگی همچنین یک ویژگی مبتنی بر نرم افزار است، عمر باتری را در سطح سخت افزاری بهبود نمی بخشد. می‌تواند از هوشمندی روی دستگاه برای توقف خودکار فعالیت پس‌زمینه برنامه‌هایی که برای مدتی استفاده نشده‌اند استفاده کند یا تنظیماتی را برای توقف عملکردهای سیستم بر اساس رفتار کاربر فعال کند.

نکته قابل توجه این است که اطلاعاتی در این پست به سری گلکسی اس 25 اشاره ای نکرد، با این حال، احتمالاً با توجه به اینکه تمام به بروزرسانی اخیر توسط PandaFlash برای گوشی های سری S سال آینده هدایت شده است. این ویژگی احتمالاً بخشی از اکوسیستم Galaxy AI است. اگر گزارش‌های عدم افزایش ظرفیت باتری سری S25 سال آینده سامسونگ صحت داشته باشد، این ویژگی می‌تواند برای کاربران برای استفاده حداکثری از عمر باتری محدود بسیار مهم باشد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا