گوشی موبایل

سری گلکسی اس 25 با عمرباتری بهتر همراهند

سامسونگ زمان زیادی برای توسعه گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 25 دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که ما هیچ جزئیاتی در مورد پرچمدار آینده این شرکت نخواهیم شنید.

یک شایعه جدید نشان می دهد که سامسونگ ممکن است از هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری در سری S25 بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری استفاده کند.

تکنیک بهینه‌سازی باتری مبتنی بر هوش مصنوعی یک مفهوم کاملاً جدید نیست. حالت ذخیره انرژی هوش مصنوعی فعلی سامسونگ، وظایف پس زمینه را بر اساس الگوهای کاربر بهینه می کند.

با این حال، آخرین شایعه نوعی رویکرد جدید برای صرفه جویی در باتری را نشان می دهد. به جای محدود کردن عملکرد CPU و GPU یا اصلاح وظایف پس‌زمینه، فرآیندهای غیرضروری پس‌زمینه که منابع سیستم را تخلیه می‌کنند تا باتری طولانی‌تر کار کند، «حذف» می‌کند. برای عمر باتری بیشتر

صادقانه بگوییم، به نظر نمی رسد که این چیزی باشد که به هوش مصنوعی سنگین نیاز داشته باشد، اما می تواند چیزی بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود داشته باشد. شایعه ادعا می کند که این سیستم هوش مصنوعی جدید می تواند عمر باتری گلکسی اس 25 اولترا را 5 تا 10 درصد افزایش دهد که یک پیشرفت خوشایند خواهد بود.

سامسونگ مطمئناً در نسخه های اخیر خود از هوش مصنوعی استقبال کرده است. سری Galaxy S24 اولین گلکسی AI را نشان داد و انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی آینده مانند Z6 این سیستم را بیشتر بهبود بخشند.

بدیهی است که سامسونگ هوش مصنوعی را به عنوان یک تمایز کلیدی برای گوشی های هوشمند خود در برابر رقبا می بیند و احتمالاً آن را عمیق تر در سری S25 ادغام خواهد کرد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اینها در این مرحله فقط شایعه هستند. در حالی که ممکن است حقیقتی در نشت وجود داشته باشد، آن را با کمی نمک مصرف کنید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا