گوشی موبایل

گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 پرو ژوئن از راه می رسد

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام پوکو F6 پرو در بازار جهانی است. افشای اطلاعات تاکنون نشان داده که این دستگاه به احتمال زیاد یک برند جدید از Redmi K70 خواهد بود. پیش از هر گونه اطلاعیه رسمی از سوی این برند، Sudhanshu Ambhore ، منبع خبر، به جدول زمانی عرضه پوکو F6 پرو اشاره کرده است.

توییت Sudhanshu Ambhore نشان می دهد که پوکو F6 پرو قرار است در ماه ژوئن رونمایی شود. با پیروی از روند معمول عرضه‌های سری Poco F، احتمالاً F6 Pro ابتدا در هند و قبل از راه‌یابی به سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

این دستگاه اخیرا در Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 16 گیگابایت رم دیده شده است. با فرض اینکه دستگاه واقعاً یک نسخه ریبرند شده از Redmi K70 است، می‌توان انتظار داشت که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. این گوشی می تواند دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که با شارژ سریع 120 واتی همراه می شود.

گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 پرو ژوئن از راه می رسد

در بخش دوربین، انتظار داریم این دستگاه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OIS همراه با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه شود. در قسمت سلفی، می‌توان از دوربین جلو 16 مگاپیکسلی استفاده کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که برند قبل از عرضه جهانی دستگاه تصمیم بگیرد برخی از این مشخصات را تغییر دهد، بنابراین باید منتظر ماند تا پوکو این محصول را معرفی کند.

پوکو زیربرند شیائومی همیشه محصولات متنوعی را عرضه کرده و این مدل قاتل پرچمدار نیز قرار است با ویژگی‌های قابل توجه راهی بازار شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شیائومی چیست. پیش بینی شده این مدل در کنار نسخه ساده رونمایی شود.

ناگفته نماند گوشی‌های دیگری هم توسط برند پوکو بزودی معرفی خواهد شد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا