گوشی موبایل

اولین جزئیات میکس فولد 4 شیائومی

به تازگی کاربر Digital Chat Station ویبو جزئیات اولیه گوشی تاشو آینده شیائومی میکس فولد 4 را منتشر کرد. تلفن هوشمندی که طراحی بهبودیافته و مشخصات کلیدی بهتری نسبت به نسل قبل خود دارد.

البته امسال شیائومی علاوه بر معرفی یک مدل فولد، گوشی فلیپی با نام Mix Flip را رونمایی خواهد کرد. آخرین اطلاعات افشا شده از DCS نشان می دهد که شیائومی میکس فولد 4 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای دو باتری با ظرفیت حدود 4875 میلی آمپرساعت (با مقدار معمولی حدود 5000 میلی آمپر ساعت) خواهد بود. این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دوربین، Mix Fold 4 سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد. همچنین دارای دوربین پریسکوپ و تله فوتو برای تجربه زوم اپتیکال بهتر است. افشاگر اضافه کرد که بازخورد اولیه در مورد دستگاه خوب بوده، به ویژه در مورد کیفیت ساخت بدنه شیشه‌ای. وزن آن در محدوده 220 تا 229 گرم پیش بینی می شود.

اولین جزئیات میکس فولد 4 شیائومی

در افشای اطلاعات قبلی، اطلاعات دهنده ادعا کرد که Mix Fold 4 باریک ترین تلفن تاشو خواهد بود. او فاش کرد که ماژول دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP خواهد بود.

تا آنجا که مربوط به عرضه می‌شود، Mix Fold 4 و Mix Flip در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی خواهند شد. همچنین انتظار داریم مدل Flip دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و همان سیستم دوربین عقب باشد، اما فاقد دوربین زوم پریسکوپ است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا میکس فولد 4 را شاهد باشیم. گوشی که ویژگی‌های کلیدی قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود دارد. محصول شیائومی بدون شک مدلی پرچمدار خواهد بود که ویژگی های بزرگی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا