گوشی موبایل

گوشی شیائومی Mix Flip در تابستان از راه می رسد

انتظار می‌رود شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip در اواخر امسال به عنوان نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو از برند فناوری چینی معرفی شوند. یک افشای جدید به ما نگاهی به مشخصات دوربین شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip می دهد. گفته می شود که آنها دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار سنسور تله فوتو هستند.

گوشی های تاشو آینده شیائومی به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز هستند. کارشناس صنعت Digital Chat Station در Weibo ادعا کرد که Xiaomi Mix Fold 4 و Mix Flip در سه ماهه سوم سال جاری به طور رسمی عرضه خواهند شد. این جدول زمانی رونمایی  با برنامه‌های عرضه قبلی برابری می‌کند و شیائومی میکس فولد 3 در آگوست 2023 معرفی شد.

گفته می‌شود که در بخش سخت افزاری آن از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌شود. در سوی دیگر هر دو گوشی هوشمند دارای ساختار سبک وزن هستند و مشخصات دوربین مشابهی دارند.

شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر 1/1.55 اینچی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و سنسور Omnivision OV60A 2x تله فوتو با سایز 1/2.8 اینچ هستند. همچنین Mix Fold 4 دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری است.

گوشی شیائومی Mix Flip در تابستان از راه می رسد

همچنین گفته شده که این مدل‌ها دارای استاندارد IP بوده و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. طبق اطلاعات قبلی، شیائومی Mix Fold 4 محدود به چین خواهد بود. در مقابل، انتظار می رود Mix Flip در چین و بازارهای جهانی به استثنای هند و ژاپن عرضه شود.

گفته می شود شیائومی Mix Fold 4 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی برخوردار است و شیائومی میکس فلیپ احتمالا دارای صفحه نمایش داخلی با وضوح 1.5K خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود شیائومی چگونه محصولی را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد.

انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا