گوشی موبایل

گوشی پوکو F6 پرو شیائومی تایید شد

به نظر رسیده شیائومی به طور تصادفی برخی بروزرسانی ها را برای پوکو F6 پرو منتشر کرده است، اگرچه این گوشی هنوز به طور رسمی معرفی نشد. همانطور که توسط GSMArena گزارش شده، این به‌روزرسانی‌ها اسم رمز گوشی را «Vermeer» نشان می‌دهند که نام مدل چینی Redmi K70 نیز است.

شیائومی معمولاً از استفاده مجدد از نام رمز برای دستگاه های مختلف اجتناب می کند. با این حال، به نظر می رسد که آنها رویکرد کمی تنبلی را با Poco F6 Pro در پیش گرفته اند. با این وجود، این ارتباط نشان می دهد که پوکو F6 Pro اساساً یک نسخه ریبرند Redmi K70 است.

اگر اطلاعات درست باشد، Poco F6 Pro دارای برخی از مشخصات چشمگیر خواهد بود. انتظار می رود این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. حتی در Geekbench با همان چیپ و 16 گیگابایت رم رویت شد.

گوشی پوکو F6 پرو شیائومی تایید شد

تغییر برند گوشی های Redmi یک استراتژی جدید برای پوکو نیست. اخیراً Poco X6 Pro را معرفی کرده  که در بسیاری موارد از Redmi K70E الگو گرفته شده است. با این حال، X6 Pro مصالحه هایی از جمله باتری کوچکتر و شارژ کندتر در مقایسه با K70E داشت.

خوشبختانه، به نظر می رسد Poco F6 Pro با محدودیت های مشابهی روبه‌رو نخواهد شد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی OLED با وضوح +QHD خواهد بود.

در عقب، ما می‌توانیم انتظار یک سیستم دوربین با محوریت سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را داشته باشیم. برای شارژ سریع، شایعه شده که این گوشی از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می کند.

افشای اطلاعات در اوایل این هفته نشان داد که پوکو ممکن است گوشی هوشمند F6 Pro را در ماه ژوئن راهی بازار جهانی کند. بنابراین هنوز مدتی برای رونمایی این گوشی به بازار باقی مانده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا