گوشی موبایل

اولین تاییدیه گوشی میکس فلیپ شیائومی داده شد

شایعه شده است که شیائومی با میکس فلیپ وارد بازار گوشی های تاشو فلیپ می شود. در حالی که جزئیات کمیاب است، ظاهراً این گوشی در سایت صدور گواهی 3C چین مشاهده شده است که اشاره ای به ورود قریب الوقوع آن دارد.

خود گواهی به صراحت دستگاه را به عنوان Mix Flip تأیید نمی کند، اما منابع صنعتی معتبر شماره مدل 2405CPX3DC را به گوشی آینده مرتبط می دانند. مهمتر از همه، این گواهی پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را نشان می دهد.

جدا از این، لیست 3C هیچ ویژگی خاصی در مورد مشخصات Mix Flip ارائه نمی دهد. با این حال، حضور آن در سایت صدور گواهی تایید می کند که شیائومی به طور فعال روی اولین گوشی تاشو فلیپ کار می کند و عرضه آن ممکن است در نزدیکی باشد.

اولین تاییدیه گوشی میکس فلیپ شیائومی داده شد

به گفته خبرساز Digital Chat Sation، شیائومی ممکن است Mix Flip را در کنار Mix Fold 4 در سه ماهه سوم سال 2024 عرضه کند. انتظار می‌رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و سنسور Omnivision OV60A  برای دوربین تله فوتو 2X در نظر گرفته شود.

در سوی دیگر این دستگاه از تعویض بی سیم پشتیبانی می کند و همچنین محافظت در برابر آب نیز وجود خواهد داشت. مورد دوم یک ویژگی خوشایند خواهد بود زیرا هیچ یک از گوشی های تاشو شیائومی دارای گواهی حفاظت در برابر آب نیستند. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت گیرد.

علاوه بر این، گزارش دیگری حاکی از آن است که Mix Flip در کشورهای مختلف از جمله ترکیه در دسترس خواهد بود، اما نه در هند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند این برند چه برنامه ای در سر دارد و آیا باید شاهد معرفی گوشی برجسته ای باشیم یا خیر.

هر سال شیائومی گوشی تاشو جدیدی را به بازار ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا