گوشی موبایل

گلکسی اس 25 اولترا رم 16 گیگابایتی دارد

اگر آخرین شایعه را باور کنید، ممکن است شاهد بازگشت 16 گیگابایت رم در سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا باشیم، درست مانند گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی اس 21 اولترا.

نکته قابل توجه، اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ در تصمیم خود برای کاهش مقدار رم تغییر جهت داده است. این سنت با Galaxy S22 Ultra آغاز شد و تا Galaxy S24 Ultra ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط کاربر X (توئیتر سابق)، Sawyer Galox، سامسونگ گلکسی S25 Ultra می تواند 4 گیگابایت رم اضافی نسبت به Galaxy S24 Ultra فعلی داشته باشد. منبع این اطلاعات ادعا می کند که اطلاعاتی از مشخصات یک مدل اولیه دارد که در حال حاضر در حال آزمایش است.

گلکسی اس 25 اولترا رم 16 گیگابایتی دارد

سامسونگ پیشتر 16 گیگابایت رم با گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی اس 21 اولترا ارائه می کرد. با این حال، با Galaxy S22 Ultra، بدون ارائه دلیل منصفانه، شروع به ارائه 12 گیگابایت رم کرد. اکنون، با گلکسی اس 25 اولترا، می‌توانیم 16 گیگابایت رم دریافت کنیم، زیرا شایعاتی مبنی بر عرضه Gemini Nano v2 در پرچم‌دار بعدی سامسونگ وجود دارد، بنابراین برای قابلیت‌های پردازشی به رم بیشتری نیاز است.

طبق اطلاعات فاش شده، 16 گیگابایت رم تنها با نسخه های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی گلکسی اس 25 اولترا ارائه می شود. مهمتر از آن، حافظه بیشتر در یک نمونه اولیه تایید نمی کند که ما آن را در واحدهای خرده فروشی Galaxy S25 Ultra دریافت کنیم. منبع اطلاعات همچنین ادعا می کند که Galaxy S25 Ultra دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی اس 24 اولترا با صفحه نمایش 6.8 اینچی عرضه می شود.

همچنین انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 2025 را با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 فور گلکسی تامین کند. سامسونگ همچنین ممکن است قدرت هوش مصنوعی خود را به پرچمدار 2025 زیر چتر “Galaxy AI” خود برساند و این به رم بیشتری نیاز دارد. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به ارائه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ سریع 45 واتی مانند گلکسی اس 24 اولترا ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا