گوشی موبایل

سامسونگ سال 2025 گوشی تاشو اقتصادی معرفی می کند

می دانیم که سامسونگ چندین دستگاه را در سری جدید Fold6 fold خود معرفی خواهد کرد. انتظار داریم که سامسونگ از سه دستگاه مختلف رونمایی کند: گلکسی Z Fold6، Fold6 Ultra و Fold6 FE. در واقع، برخی از مشخصات در مورد سری Galaxy Z Fold6 پیشتر منتشر شده بود.

سامسونگ با معرفی یکی از اولین گوشی های هوشمند تاشو، رهبری بازار گوشی های هوشمند تاشو را به دست گرفت. با این حال، آنها در حال حاضر از نوآوری در طراحی عقب مانده اند. سازندگان چینی گوشی های هوشمند تاشو بسیار جمع و جورتری ارائه می دهند. از سوی دیگر، سامسونگ سال‌هاست که به فلسفه طراحی مشابهی پایبند بوده و می‌توان گفت که گوشی‌های تاشو آن‌ها به راحتی در دست نیستند.

طبق گزارش اخیر ITHome، رسانه فناوری کره ای Elec ادعا می کند که کاربران ممکن است از طراحی Galaxy Z Fold6 FE راضی نباشند. علاوه بر این، گویی سامسونگ در حال بررسی به تعویق انداختن عرضه Galaxy Z Fold6 FE است. ما انتظار داریم که تنها Z Fold6 و Z Flip6 در رویداد آینده سامسونگ رونمایی شوند. به نظر می رسد Galaxy Z Fold6 FE برای سال بعد رزرو شده است.

سامسونگ سال 2025 گوشی تاشو اقتصادی معرفی می کند

سامسونگ ممکن است عرضه Z Fold6 FE را برای معرفی یک دستگاه تاشو باریک‌تر به تعویق بیندازد. به عنوان مثال، در حالی که ضخامت هوآوی Mate X3 بیش از 11.8 میلیمتر است، Z Fold5 در صورت تا شدن به 13.4 میلیمتر می‌رسد. با توجه به تاریخچه سامسونگ با سری گلکسی اس، تاخیر در طراحی Z Fold6 FE واقعاً تعجب آور نیست.

به عنوان مثال، Galaxy S23 در فوریه 2023 معرفی شد، در حالی که Galaxy S23 FE در اکتبر 2023 معرفی شد. سامسونگ معمولاً دستگاه های “FE” را برای نسخه های بعدی رزرو می کند. باید منتظر ماند تا سال 2025 چنین گوشی هوشمندی توسط این برند کره‌ای معرفی و عرضه شود.

پیش بینی شده بزودی جزئیات بیشتر فاش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا