گوشی موبایل

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S21FE ویژگی‌های بزرگی دارد

سامسونگ پس از اعلام اینکه در ماه می به‌روزرسانی One UI 6.1 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی، از جمله سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار 2022 و 2021 عرضه می‌شود، به جدول زمانی خود وفادار ماند و شروع به ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 به سری گلکسی S22، گلکسی Z کرد.

اکنون کاربران گلکسی S21 FE سامسونگ شروع به دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1 کرده‌اند. بر اساس گزارش ها، این آپدیت در حال حاضر در دسترس کاربران ایالات متحده و هند است، اما باید به تدریج در سایر مناطق نیز در دسترس قرار گیرد.

با این کار، کل خانواده گلکسی اس 21 از جمله گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس، گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی اس 21FE، آپدیت One UI 6.1 را دریافت کردند. به‌روزرسانی One UI 6.1 برای نسخه Galaxy S21 FE US با بیلد G990USQUAGXDG ارائه می‌شود، در حالی که نسخه هندی با بیلد G990USQUAGXDE به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

بروزرسانی One UI 6.1 تقریباً 2.2 گیگابایت حجم دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود به‌روزرسانی از یک اتصال Wi-Fi یا داده تلفن همراه پایدار استفاده کنید. این به‌روزرسانی تعداد زیادی ویژگی سفارشی‌سازی و ویرایش، از جمله بهبود در حریم خصوصی، امنیت، ویژگی‌های سلامت و سایر تغییرات را به ارمغان می‌آورد.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S21FE ویژگی‌های بزرگی دارد

صحبت از ویژگی‌های ویرایش، گزارش شده است که به‌روزرسانی ویژگی Circle to Search را به Galaxy S21 FE می‌آورد. همچنین توصیه‌های هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر، امکان کپی و چسباندن عناصر از یک عکس به عکس دیگر، بهبود جستجوی گالری، تغییر سرعت پخش و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

در پایان سفارشی‌سازی، Galaxy S21 FE دارای ویژگی‌های جدید ویرایش کاغذدیواری، ویجت‌های بیشتر برای صفحه قفل، هشدارهای هشدار سفارشی، تنظیمات تجدیدشده تقویم و موارد دیگر است. برای فهرست کاملی از ویژگی‌ها، می‌توانید تغییرات به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy S21 FE را در اینجا بخوانید.

برای نصب آخرین به‌روزرسانی One UI 6.1 در Galaxy S21 FE، باید به Settings > Software Updates > Download and Install بروید. اگر دارای این گوشی هستید، اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا