گوشی موبایل

گلکسی اس 25 اولترا دوربین کمتری نسبت به اس 24 اولترا دارد

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با دوربین عقب چهارگانه 200 مگاپیکسلی در ژانویه عرضه شد. اکنون، یک افشای اولیه نشان می‌دهد که گلکسی اس 25 اولترا سال آینده تغییرات اساسی در دوربین خواهد داشت.

گفته می شود سامسونگ پرچمدار سال آینده را با سه دوربین عقب به جای چهار دوربین عرضه می کند. مدل آینده ممکن است فاقد سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری باشد که در گوشی فعلی وجود دارد. به احتمال زیاد سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

خبرساز صنعت Sperandio4Tech (@ISAQUES81) در X ادعا کرد که سامسونگ در حال آزمایش گلکسی اس 25 اولترا با سه دوربین عقب است که شامل یک سنسور اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز زوم پریسکوپ می شود. گویی این شرکت بزرگ گوشی های هوشمند سنسور تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری 10 مگاپیکسلی را از پرچمدار سال آینده حذف خواهد کرد.

این یک تغییر سخت افزاری بزرگ نسبت به نسخه های قبلی خود خواهد بود. گلکسی اس 24 اولترا دارای یک دوربین چهارگانه در عقب است که با دوربین واید 200 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دوربین اپتیکال 3  عرضه می کند.

گلکسی اس 25 اولترا دوربین کمتری نسبت به اس 24 اولترا دارد

گفته می شود نمونه اولیه گلکسی اس 25 اولترا دارای همان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است، اما توانایی آن در گرفتن نور می تواند بهبود یابد. این لنز همان لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض را دارد و در این مرحله نمونه سازی تغییراتی در آن وجود ندارد. دوربین پریسکوپ با سنسور بزرگ و زوم متغیر در حال آزمایش است. سامسونگ در حال آزمایش دوربین پریسکوپ با دو فاصله کانونی ثابت است که اولی بین زوم 4x و 5x و دومی بین 6x و 7x زوم است.

باید منتظر ماند تا این برند بزودی محصول جدید خود را معرفی کند و به شایعات پایان دهد. سری گلکسی اس 25 اوایل 2025 رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا