گوشی موبایل

قیمت گوشی پوکو F6 پرو فاش شد

سری Poco F6 به طور رسمی در 23 می رونمایی خواهد شد، اما اطلاعات فاش شده در حال حاضر به ما ایده خوبی از آنچه را که باید انتظار داشته باشیم ارائه می دهد.

در واقع، خود شیائومی تأیید کرد که این گوشی‌ها اساساً نسخه‌های ریبرند گوشی‌های موجود در چین هستند. بنابراین تمرکز اکثر خریداران اکنون ممکن است به قیمت معطوف شده باشد زیرا پوکو به دلیل استراتژی قیمت‌گذاری رقابتی خود شناخته شده است.

به نظر می‌رسد که لازم نیست مدت زیادی برای آن منتظر بمانید، زیرا Sudhanshu Ambhore، خبرساز صنعت، به طور تصادفی به چیزی که به نظر می‌رسد فهرست اولیه Poco F6 Pro در آمازون است، رسید. اگرچه این لیست تنها نسخه رده بالای آن را با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی بزرگ نشان می دهد، برچسب قیمت آن کاملاً چشمگیر بوده و 619.90 یورو است.

قیمت گوشی پوکو F6 پرو فاش شد

این حتی کمتر از قیمت اولیه Poco F5 Pro سال گذشته بوده که پیکربندی 12/512 گیگابایتی آن با قیمت 649.90 یورو عرضه شد. بنابراین نوع پایه F6 Pro احتمالاً قیمت بسیار تهاجمی خواهد داشت. علاوه بر قیمت، لیست آمازون شایعات قبلی در مورد مشخصات Poco F6 Pro را تأیید می کند. انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

شایعه شده که این گوشی صفحه نمایشی با پنل WQHD+ و نرخ نوسازی نرم 120 هرتز دارد. همچنین دارای حداکثر روشنایی 4000 نیت برای دید عالی در شرایط روشن در فضای باز هم دارد.

وقتی صحبت از سیستم دوربین به میان می‌آید، گزارش ها نشان می‌دهد که Poco F6 Pro از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شود. اگرچه جزئیات در مورد سایر دوربین ها کمیاب است، اما می توانند یک سنسور فوق عریض و ماکرو باشند. برای سلفی شامل حسگر 16 مگاپیکسلی می شود.

جالب اینجاست که در اطلاعات فاش شده اشاره شد که Poco F6 Pro به جای آخرین نسخه سیستم عامل HyperOS شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد. به نظر یک اشتباه تایپی بوده، زیرا منطقی نیست که گوشی با MIUI عرضه شود، در حالی که HyperOS ماه‌ها از عرضه آن می‌گذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا