گوشی موبایل

غول ردمی با نام Redmi K70 Ultra در راه است

به گزارش ایروتایم، رونمایی ردمی از گوشی هوشمند Redmi K70 Ultra ممکن است نزدیک باشد. ما پیشتر برخی از گزارش های مربوط به این دستگاه را پوشش داده‌ایم و اکنون به طور رسمی در چین تأیید شد. K70 Ultra یک گوشی رده بالا محسوب شده و طبق  گواهی 3C بزودی از راه خواهد رسید.

برای یادآوری، Redmi K70 Ultra جانشین مستقیم Redmi K60 Ultra سال گذشته است. اکنون، این مدل در پایگاه داده 3C (از طریق Digital Chat Station) با شماره مدل 2407FRK8EC مشاهده شد. این گواهی اساساً نشان می دهد که Redmi K70 Ultra بزودی در چین عرضه خواهد شد. گوشی آینده همچنین دارای شارژرهای MDY-14-ED و MDY-16-EB است که پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی را تایید می کند.

در یک افشای اخیر، شایعه شده بود که K70 Ultra از یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی دارد که 10 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود است. در قسمت جلو، دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 1.5K اولد است که ممکن بوده با یک تراشه نمایشگر دو هسته ای اختصاصی همراه شود.

غول ردمی با نام Redmi K70 Ultra در راه است

خبرساز صنعت معروف Digital Chat Station همچنین به اشتراک گذاشت که K70 Ultra به پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ مجهز خواهد شد که یک چیپست درجه یک پرچمدار بوده و ممکن است طراحی نیز ارتقا یابد.

گفته می‌شود که Redmi K70 Ultra دارای فریم‌های فلزی و عقب شیشه‌ای با بهبودهایی در رنگ، جنس و موارد دیگر است. گزارش‌های قبلی همچنین ادعا کرده بودند که این دستگاه ممکن است تا 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه دهد. دوربین عقب احتمالاً شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی شده که باید با یک لنز فوق عریض و یک دوربین عکاسی ماکرو همراه شود. این تمام اطلاعاتی بوده که ما در حال حاضر داریم، بنابراین باید منتظر اخبار موثق بیشتری باقی ماند تا شرکت شیائومی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند.

این برند همیشه سعی دارد گزینه رده بالا ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا