گوشی موبایل

جدیدترین اطلاعات از گوشی میکس فلیپ شیائومی

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی اولین گوشی تاشو فلیپ خود را با نام میکس فلیپ رونمایی کند. به تازگی جزئیات جدید این مدل منتشر شده که نشان می دهد گوشی دارای لولایی شبیه میکس فولد 3 است و دوام 500 هزار بار باز و بسته شدن را داراست.

همچنین قرار بوده نمایشگری با وضوح 1.5K داشته و نمایشگر بیرونی بزرگی هم دارد. مدل به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR5x  و حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه می‌شود.

گذشته از آن به حسگر اصلی باکیفیت Light Hunter 800 سونی با وضوح 50 مگاپیکسل مجهز خواهد شد. یک حسگر ثانویه 60 مگاپیکسل Omnivision OV60A هم دارد تا در ترکیب هم عملکرد بالایی داشته باشند.

در بخش باتری یک پک 4900 میلی آمپرساعتی دارد که نسبت به سایر رقبا چون گلکسی زد فلیپ، اوپو فایند N3 Flip و ویوو ایکس فلیپ بیشتری ظرفیت باتری را خواهد داشت و این یعنی عمر باتری بالاتر نسبت به آنها. پیشتر پایگاه 3C چین تایید کرد که میکس فلیپ از سرعت شارژ 67 واتی بهره می برد.

جدیدترین اطلاعات از گوشی میکس فلیپ شیائومی

البته در بحث باتری دقیقا مشخص نیست که آیا 4800 میلی آمپرساعت است یا 4900 میلی آمپرساعت که در هر صورت نسبت به رقبا برتر است. در نهایت باید قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را روی این گوشی فلیپ تاشو مشاهده کنیم زیرا تاکنون هیچ گوشی فلیپ به این قابلیت مجهز نشده است.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرده که عمدتا فولد بودند و امسال در کنار یک مدل فولد قرار است شاهد مدل فلیپ برای نخستین بار باشیم. محصول فلیپ این برند ویژگی های قابل توجهی خواهد داشت و نظر مخاطب را جلب می کند.

تاکنون شایعات مختلفی منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسید. بهتر است به انتظار ادامه داد تا حقیقت در آینده نزدیک با رونمایی نمایان شود. انتظار داریم بیشتر اطلاعات به تایید برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا