گوشی موبایل

آخرین آپدیت بزرگ گوشی پوکو X4 GT منتشر شد

آپدیت HyperOS برای گوشی پوکو X4 GT بالاخره منتشر شد. POCO یک گوشی هوشمند میان رده سطح بالا را به تازگی آپدیت کرده است.

گوشی X4 GT اخیراً به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کرده است. X4 GT در اصل یک نسخه ریبرند از Redmi Note 11T Pro و Redmi K50i محسوب می‌شود. در حالی که دارای چیپست Dimensity 8100 است و 2 سال پیش به فروش رسید، هنوز هم به خوبی امروز عمل می‌کند.

تلفن هوشمند پوکو X4 GT آپدیت HyperOS را با نسخه OS.1.0.1.0ULOMIXM دریافت کرده است. این بروزرسانی 5.3 گیگابایتی، گوشی هوشمند را از MIUI 14 به HyperOS مبتنی بر اندروید 14 می آورد. شماره نسخه در واقع محل انتشار به‌روزرسانی را نشان می‌دهد. واضح است که این آپدیت در حال حاضر برای منطقه “جهانی” منتشر می شود.

اگر هنگام بررسی به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات، به‌روزرسانی POCO X4 GT خود را نمی‌بینید، مدتی به آن فرصت دهید تا به‌روزرسانی کاملاً منتشر شود. شیائومی معمولاً به‌روزرسانی‌ها را به طور همزمان برای همه کاربران منتشر نمی‌کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا در دستگاه شما ظاهر شود.

آخرین آپدیت بزرگ گوشی پوکو X4 GT منتشر شد

توجه داشته باشید که X4 GT در سال 2022 عرضه شد و با اندروید 12 به بازار رسیده است. با این آپدیت جدید منتشر شده، گوشی به اندروید 14 ارتقا یافته است. این آخرین آپدیت اندرویدی است که POCO X4 GT دریافت می کند، بروزرسانی اندروید 15 را دریافت نخواهد کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و آپدیت نرم افزاری گوشی خود مراجعه کنید. شرکت پوکو همیشه آپدیت جدیدی را در اختیار کاربران گوشی خود قرار می دهد. البته باید بیان داشت که بروزرسان جدید یک آپدیت نرم افزاری بزرگ و حجیم محسوب شده که ویژگی های بزرگی را ارائه می دهد و اگر صاحب ایکس 4 جی تی هستید و قصد دارید چند سالی از گوشی نگهداری کنید، بهتر است به فکر ارتقا باشید زیرا سال آینده اندروید 15 نصیب آن نخواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا