گوشی موبایل

دستیار دوربین در سکوت خبری به گلکسی S21 FE رسید

تقریباً دو سال است که سامسونگ برنامه دستیار دوربین خود را به کار گرفته است. در حالی که گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار غول فناوری از مزایای این برنامه بهره‌مند شده‌اند، این دقیقاً برای برخی از گوشی‌های Fan Edition صدق نمی‌کند. اما به نظر می رسد دارندگان Galaxy S21 FE اکنون می توانند از مزایای این برنامه استفاده کنند.

اولین بار توسط SamMobile گزارش شد، به نظر می رسد سامسونگ بی سر و صدا پشتیبانی از دستیار دوربین را برای Galaxy S21 FE ارائه کرده است. در واقع، پشتیبانی ممکن است در اوایل ژانویه منتشر شده باشد، زیرا این آخرین باری است که آپدیت شده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، Camera Assistant برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد اپلیکیشن دوربین استوک سامسونگ را سفارشی کنید. به عنوان مثال، وقتی عملکرد تایمر فعال است، می توانید تعداد عکس های گرفته شده را تغییر دهید. می‌توانید یک زوم اختصاصی ۲ برابری در نمایاب و غیره اضافه کنید.

دستیار دوربین در سکوت خبری به  گلکسی S21 FE رسید

متأسفانه، به نظر می رسد گلکسی اس 21FE از طیف کامل عملکرد برنامه پشتیبانی نخواهد کرد. خروجی می گوید که دستگاه FE توانایی غیرفعال کردن تعویض خودکار لنز را نخواهد داشت. علاوه بر این، نمی‌توانید ضبط خودکار تصویر HDR را غیرفعال کنید.

اگرچه داشتن این قابلیت ها خوب است، اما چیزی بهتر از هیچ است. علاوه بر آن، این شرکت همیشه می‌تواند با به‌روزرسانی‌های آینده، پشتیبانی از آن ویژگی‌ها را اضافه کند. می توانید اپلیکیشن Camera Assistant را با دانلود آن از فروشگاه گلکسی دریافت کنید.

اگر از کاربران این گوشی هستید هر چه سریعتر اقدام به دریافت آپدیت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا