گوشی موبایل

سری شیائومی 15 کم کم به رونمایی نزدیک می شوند

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید خود است. سه مدل مختلف شیائومی، ردمی و POCO با موفقیت گواهی EEC را بدست آوردند.

در این میان، ما شیائومی 15 را نیز کشف کردیم. این دستگاه که پیشتر در پایگاه داده IMEI مشاهده شده بود، اکنون در گواهی EEC ظاهر شده است. این به وضوح نشان می دهد که دستگاه ها در حال آماده شدن برای رونمایی هستند. انتظار می‌رود سری شیائومی 15 در ماه اکتبر عرضه شود و اولین گوشی هوشمندی خواهند بود که دارای اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند.

در حالی که شیائومی با آخرین نسخه خود، شیائومی 14، همچنان توجهات را به خود جلب می کند، این شرکت بی سر و صدا بر روی محصولات پرچمدار بعدی فعالیت دارد. مجموعه‌ای از مدل‌های شیائومی که گواهی EEC را دریافت کرده‌اند، اشاره‌ای به آنچه در آینده خواهند داشت، دارند.

دستگاه هایی با شماره مدل 2410FPCC5G، 2409BRN2CA، 2409BRN2CY، و 24129PN74G گواهی EEC را کسب کردند. پیشتر اشاره کردیم که یکی از این شماره مدل ها به نام 24129PN74G مشاهده شده است. جدای از این، 3 شماره مدل جدید فاش شده دیگر نشان می دهد که مدل های جدید POCO و Redmi در راه هستند.

سری شیائومی 15 کم کم به رونمایی نزدیک می شوند

شیائومی 15 تنها موردی است که در گواهی EEC توجه ما را به خود جلب می کند. با بررسی 3 شماره مدل مشخص شده، متوجه می‌شویم که مدل های مقرون به صرفه POCO و Redmi نیز در حال آماده سازی هستند. اما در مورد مدل های دیگر اطلاعاتی نداریم. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم شیائومی ما را با چه چیزی شگفت زده خواهد کرد.

شیائومی درصدد بوده پاییز امسال سری شیائومی 15 را در دو مدل پرو و استاندارد با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی کند و مدتی بعد در بازار چین نیز عرضه خواهد شد. بنابراین انتظار داریم این سری اوایل سال بعد به بازار جهانی راه پیدا کنند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا