گوشی موبایل

اولین تصویر از ردمی 13 مورد انتظار منتشر شد

مشخصات ردمی 13 4G نزدیک به 1.5 ماه پیش رویت شد. اکنون، افشای جدیدی توسط 91Mobiles، رندرهای رسمی، قیمت و موارد دیگر دستگاه را فاش کرده است. همه اینها نشان می دهد که این گوشی هوشمند به زودی عرضه خواهد شد. نسل قبلی Redmi 12 با فروش بی سابقه سروصدا کرد.

اولین تصویر از ردمی 13 موردانتظار منتشر شد

Redmi 13 زبان طراحی مشابهی با Redmi 12 دارد و در واقع انتظار می‌رود این دو دستگاه تا حد زیادی یکسان باشند. در بخش پردازنده، انتظار می‌رود که Redmi 13 به هلیو G88 با کد MT6768 مجهز شود. با این حال، هلیو G91 مدیاتک که به تازگی برای سال 2024 راه‌اندازی شده است، می تواند در Redmi 13 نیز استفاده شود. صرف نظر از اینکه Helio G91 یا Helio G88 است، هر دو تراشه تقریباً یکسان هستند و هیچ پیشرفت قابل توجهی ارائه نمی دهند. بنابراین انتظار می‌رود که ردمی 13 عملکرد بسیار مشابهی با Redmi 12 داشته باشد.

علاوه بر پردازنده، ردمی 13 همچنین نسبت به Redmi 12 از نظر صفحه نمایش، دوربین و شارژ سریع پیشرفت کمی دارد. با این حال، ما متوجه شدیم که این گوشی هوشمند با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی جدید در مقایسه با دوربین 50 مگاپیکسلی در Redmi 12 عرضه می شود. انتظار می رود این سنسور دوربین در محیط های با نور خوب عکس های خوبی بگیرد، اما نباید انتظار زیادی از عکاسی شب داشته باشید.

اولین تصویر از ردمی 13 موردانتظار منتشر شد

گفته می شود که ردمی 13 در دو نسخه عرضه می شود: 6 گیگابایت رم / 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. انتظار می‌رود نسخه پایه 199 یورو قیمت داشته باشد، در حالی که مدل برتر Redmi 13 دارای برچسب قیمتی 229 یورو است. ما در حال حاضر اطلاعات دیگری نداریم.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در روزهای آینده ردمی محصول اقتصادی جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و برند مورد اشاره محصولی جذاب را عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا